کد خبر: 999487
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
اجرای ۹۰۰ پروژه در مناطق محروم آذربایجان‌شرقی
فرمانده سپاه عاشورا گفت: در حال حاضر دو هزار و ۷۵۷ نفر گروه جهادی اعم از دانشجویان، جوانان و کارگروه‌های پزشکی هستند که ۹۰۰ پروژه را در مناطق محروم انجام خواهند داد.

سردار عبادین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه بر اینکه سال جدید به‌نام جهش تولید نامگذاری شده است، از این‌رو ما برای دوران پساکرونا برنامه‌های زیادی داریم که ۱۰ هزار اشتغال پایدار با ایجاد بسترهای مختلف کشاورزی، فناوری، منابع آبی و غیره خواهد بود.

برنامه سپاه عاشورا در پساکرونا/اجرای ۹۰۰ پروژه در مناطق محروم استان

وی افزود: سال ۹۹ سالی ویژه از لحاظ تولید، صادرات و افزایش نیروی کار خواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو هزار و ۷۵۷ نفر گروه جهادی اعم از دانشجویان، جوانان و کارگروه‌های پزشکی  هستند که ۹۰۰ پروژه را در مناطق محروم انجام خواهند داد.

سردار خرّم با تاکید بر اینکه در کشور اطلاعات جامعی از وضعیت مردم نیست و بانک هوشمندی در خصوص این وضعیت وجود ندارد، توضیح داد: یک اقدام اساسی توسط قرارگاه فضای مجازی شروع شده است که تا با همکاری صندوق مواسات، اطلاعات ریز جمع‌بندی شود و تا چند روز آینده، اطلاعات محلات با تمام ابعاد ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳ هزار جوان عضو این صندوق مواسات شده‌اند تا بسته‌های معیشتی را به دست صاحبان اصلی برسانند.

فرمانده سپاه عاشورا در انتقاد از تجمع مردم جلوی پیشخوان‌های پستی جهت دریافت سیم‌کارت، تصریح کرد: چرا باید برای وام یک میلیونی جان مردم را به خطر انداخت.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت کرونا در پادگان‌ها متذکر شد: در همان اوایل شیوع ویروس، همه تجمعات سربازها و پاسدارها لغو و تمام پروتکل‌های بهداشتی به صورت سختگیرانه رعایت و پیگیری می شود.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه به سوالی مبنی بر مشکل ترخیص کالاهای ضروری، گفت: در این رابطه با مجموعه‌های مربوطه هماهنگ شده‌ایم تا هیچ کمبودی در رابطه با کالاهای ضروری و ترخیص آنها ایجاد نشود و اگر مشکلی در کالای ضروری بوده، حتما ما را در جریان بگذارید زیرا چندین مورد از جمله ترخیص متانول، پارچه ایجاد شده بود که در سریع‌ترین زمان رفع شد.

کشفیات کرونایی سپاه عاشورا در ۴۵ روز اخیر

وی به کشفیات مواد بهداشتی ۴۵ روز اخیر اشاره کرد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ لیتر مواد ضدعفونی، ۸ هزار و ۸۰۰ ماسک از سری ‌N95، ۱۰ هزار و ۶۰۰ لیتر متانول غیرمجاز، تعداد زیادی پارچه ماسک، ۸ هزار و ۷۱۴ بسته ژل دست، ۱۱ هزار دستکش، ۲۴ هزار بسته مواد شوینده کشف و ضبط شده است.

سردار خرّم ادامه داد: برخی از این احتکارها از سوی افرادی است که فکر می‌کنند برخی دست‌ها از آنها حمایت خواهد کرد ولی اطلاعات سپاه به صورت مجدانه در مقابل آنها ایستاده و شوخی ندارد.

آمادگی ۴۰۰ نیروی پزشک‌یار و بهیار برای کمک به کادر درمان

فرمانده سپاه عاشورا در پایان به آماده‌باش ۴۰۰ نفر نیروی آموزش دیده پزشک‌یاز و بهیار اشاره کرد و گفت: این تعداد را یک هزار نفر خواهیم رساند تا در صورت نیاز بلافاصله شیفت کادر درمانی را پُر کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر