کد خبر: 998216
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
امیر سیاری:
معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش گفت: با استفاده از تجارب گذشته و اتکا به دانش و توان داخلی و بها دادن به جوانان مطمئن باشید که می‌توانیم بر کرونا غلبه کنیم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش، در پاسخ به این سوال که آیا همانطور که در زمینه‌های دیگر که تحریم بودیم و توانستیم بر مشکلات فائق بیاییم و حل کنیم دولت می‌تواند در زمینه مبارزه با کرونا با وجود تحریم‌های آمریکا و مشکلات کشور بر کرونا نیز غلبه کند، گفت: گسترش ویروس کرونا در دنیا نشان داد که هر کسی دنبال کار و منافع خودش است و آن کشور‌هایی که ادعا می‌کنند بسیار پیشرفته هستند، ماسک‌های کشور‌های دیگر را در فرودگاه‌ها و بنادر از هم سرقت می‌کنند.

وی ادامه داد: آمریکا با آن همه ادعا ماسک‌های خریداری شده دیگر کشور‌ها را سرقت می‌کند و مردم این کشور‌ها بخاطر دستمال توالت و کمبود‌ها در فروشگاه‌ها همدیگر را کتک می‌زنند و برای تهیه مواد غذایی چگونه به فروشگاه‌ها حمله می‌کنند. این اتفاقات به ما نشان می‌دهد تمدنی که سران این کشور‌ها مدعی داشتن آن هستند ظاهری است و زمانی که اتفاقاتی مانند گسترش ویروس کرونا و موضوعات این چنینی رخ می‌دهد همه چیز بهم می‌ریزد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا در کشورمان و شرایط فعلی کشور تصریح کرد: با وجود تمامی تحریم‌ها و دشمنی دشمنان ملت شریف ایران که در این سال‌ها با تحریم و فشار اقتصادی معیشت مردم را هدف قرار داده‌اند، آیا مسائل و اتفاقاتی که بعد از شیوع ویروس کرونا در آمریکا و برخی دیگر کشور‌ها رخ داد در کشور ما نیز رخ داد؟ به هیچ وجه.

امیر سیاری تصریح کرد: ایران با وجود همه سختی‌ها و مشکلات در صورتی که برخی مردم در کشور‌های به اصطلاح پیشرفته به جان هم افتاده و یا از هم فرار می‌کنند مردم شریف و غیور ایران باز هم فدای هم می‌شوند و انسانیت را رعایت می‌کنند. این گذشت و ایثار کادر درمانی و همه مردم شریف ایران در مقابله با کرونا که هرکسی در حد توان به میدان خدمت رسانی به مردم عزیزمان آمده، نشان دهنده اصالت و هویت فرهنگی ملت ماست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در موضوع مقابله با کرونا و دیگر مسائل و مشکلات پیش رو هیچ راهی جز دست گذاشتن روی زانوی خود نداریم، ما باید مانند دیگر حوزه‌ها به میدان عمل و خدمت رسانی به مردم عزیزمان بیاییم و همگان دیدن که به سرعت تولید ماسک، مواد شوینده و ضد عفونی کننده، دستگاه تنفس مصنوعی، تخت بیمارستانی و نقاهتگاه تولید کنیم و منتظر دیگران نمانده و الحمدلله نیازی هم به کشور‌های غربی و رفع تحریم‌های آمریکا نداشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: باید توجه داشته باشیم که هیچ کسی بدون منت به ما کمک نمی‌کند، پس باید خودمان با استفاده از تجارب گذشته و اتکا به دانش و توان داخلی و بها دادن به جوانان و باور به اینکه ما می‌توانیم، اقدام کنیم و مطمئن باشید که می‌توانیم بر کرونا غلبه کنیم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار