کد خبر: 997250
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:
دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاري از کسب رتبه اول اين دانشگاه در ميزان غربالگري بيماري کوويد ۱۹ جمعيت تحت پوشش خبر داد.

بدکتر مجید شیرانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار کرد : بدون شک موفقیت حاصل شده بواسطه زحمات شبانه روزی همه تلاشگران عرصه سلامت مي باشد.

وی تصریح کرد: خدمات شبانه روزی و بدون وقفه، حتی در ایام تعطيلات نوروز، همکاران صديق و پرتلاش شبکه هاي ۹ گانه استان در قالب ۱۰۰۰ تيم دو نفره مراقبتي و ۵۰۰ ناظر و پشتيبان ومسئول کميته هاي استاني و شهرستاني درحوزه بهداشت امروز موجب گرديد تا نام دانشگاه علوم پزشکي شهركرد و استان چهارمحال و بختياري در صدر استان هاي پيشتاز در امر مقابله با بيماري نوپديد كوويد ۱۹ خوش بدرخشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خاطر نشان کرد: با مشارکت خوب مردم و همکاری دست اندرکاران امر سلامت و كادر بهداشتی و درمانی، تاكنون بيش از ۹۵ درصد جمعيت استان غربالگري شده اند.

دکتر شیرانی، در ادامه از ۲ تا ۳ درصد جمعیتی که به تلفن ۴۰۳۰ جواب ندادن خواست تا به این شماره تماس پاسخ و يا به سامانه خود ارزيابي به آدرس : salamat.gov.ir مراجعه نمايند.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل عمده آمار پایين تر مبتلايان به کرونا در استان نسبت به کشور، شرکت جمعيت حداكثري در طرح غربالگري و شناسايي به موقع بيماران جديد و تحت مراقبت و قرنطينه قرار دادن آنها مي باشد.

دکتر شیرانی گفت: در راستای ادامه این روند دانشگاه علوم پزشکی استان تصميم دارد تا مرحله جديد غربالگري براي افراد پر خطر مانند مبتلايان به فشار خون، سرطان، ديابت و ... که سطح ايمني آنها پايين است، آغاز نمايد که در اين زمينه نيز استان در سطح کشور پيش رو بوده و اميدوار هستيم، بتوانيم بعنوان الگو براي سراسر كشور عمل نمائيم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان از نماینده معزز ولی فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد ، استاندارمحترم و مديران ارشد استاني، مديران و عوامل اجرايي، گزارشگران صدا وسيما، اصحاب رسانه ، فعالين شبکه هاي اجتماعي و فضاي مجازي استان در راستاي حمايت و همکاري در امر مديريت بحران، اطلاع رساني و آموزش تقدير نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر