کد خبر: 997029
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
تحقیقات درباره مرگ مشکوک شاگرد رستورانی در شمال تهران از سوی کارآگاهان جنایی ادامه دارد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت ۱۸:۴۵ عصر روز ۱۱‌فروردین مرد رستوران‌داری با اداره پلیس تماس گرفت و گفت یکی از شاگردانش داخل رستوران به طرز مشکوکی فوت کرده‌است. با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۰۱ تجریش راهی رستوران در خیابان شریعتی حوالی پل رومی شدند. مأموران پلیس داخل رستوران با جسد مرد‌۳۱‌ساله‌ای به نام بهرام روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت از پله‌های رستوران به طرز مشکوکی با صورت به پایین سقوط کرده و جان باخته است. بدین ترتیب مأموران پلیس موضوع حادثه را به قاضی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند و بازپرس جنایی هم همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. صاحب رستوران به مأموران پلیس گفت: مدتی است به خاطر بیماری کرونا به دستور وزارت بهداشت رستورانم را تعطیل کرده‌ام و به همین خاطر تمامی شاگردان، کارگران و آشپزهایم به مرخصی رفتند و فقط بهرام در رستوران ماند. او از من خواست شب‌ها در رستوران بخوابد و من هم قبول کردم. معمولاً هر روز به رستوران سر می‌زدم و جویای احوال بهرام بودم و آخرین بار هم روز قبل او را دیدم و حالش خوب بود. ساعتی قبل برای انجام کاری با بهرام تماس گرفتم، اما او نه تلفن همراهش را و نه تلفن رستوران را جواب نداد که نگراش شدم و تصمیم گرفتم به رستوران سر بزنم. وقتی وارد رستوران شدم با جسد خونین بهرام روبه‌رو شدم که از پله‌ها به پایین سقوط کرده‌بود و بلافاصله با اداره پلیس تماس گرفتم.

مأموران پلیس در تفتیش بدنی دست نوشته‌ای از داخل جیب مرد فوت شده کشف کردند که نوشته بود من بیمار هستم و اگر اتفاقی برای من افتاد بدانید که من کرونا ندارم. از سوی دیگر مأموران پلیس در تن‌پیمایی از جسد با خراشیدگی‌هایی روی دست او روبه‌رو شدند که احتمال می‌رفت این خراشیدگی‌ها در درگیری با فرد دیگری به‌وجود آمده باشد.

بدین ترتیب قاضی واحدی به مأموران پلیس دستور داد از کارگران و شاگردان رستوران تحقیق شود که آیا بهرام با صاحب رستوران یا فرد دیگری اختلاف داشته است یا نه؟ همچنین قرار شد علاوه بر تحقیق درباره نوع بیماری وی، دست نوشته کشف شده از سوی کارشناسان خط بررسی و مشخص شود، این دست خط متعلق به بهرام است یا اینکه جعل شده است.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد مرد فوت شده برای مشخص شدند علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار