کد خبر: 996990
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
اظهارنظر جدید جناب حسین‌زاده دقیقاً عین آن است که بالای سر مریضی که از تنگی نفس زجر می‌کشد با ماسک اکسیژن بیاستی و سیگار دود کنی و هی قربان صدقه مریض شوی و ژست دلواپسی بگیری!
محمد صادق عبداللهی
سرویس سیاسی جوان آنلاین: رییس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس پس از قریب به یک ماه غیبت نمایندگان ملت، از تحویل طرح سه فوریتی تعطیلی و قرنطینه کامل کشور به هیات رییسه مجلس خبر داده و در اظهار نظری عجیب و دردآور گفته است: «این طرح که حدود یک ماه پیش تهیه شده بر مبنای تعطیلی یک ماه کشور و براساس اصل ٧٩ قانون اساسی پیش‌بینی شده بود که با توجه به اینکه مجلس جلسه علنی نداشت امکان مطرح کردن آن نیز نبود.»

جالب آنجاست جناب آقای حسین‌زاده نگفته‌اند که طرح را ارائه کرده‌ایم بلکه گفته‌اند هنوز بنا دارند در اولین جلسه علنی مجلس برای اتخاذ راهکار‌هایی جهت مقابله با کرونا آن را مطرح کنند و ابراز امیدواری کرده‌اند که نمایندگان پیشنهادات خوبی را بر جزئیات طرح بیفزایند!

این اظهارنظر جناب حسین‌زاده دقیقاً عین آن است که بالای سر مریضی که از تنگی نفس زجر می‌کشد با ماسک اکسیژن بیاستی و سیگار دود کنی و هی قربان صدقه مریض شوی و ژست دلواپسی بگیری!

آخر این چه مجلسی است که نمایندگانش حاضر نیستند برای طرح مهمی، چون قرنطینه کامل کشور، آن هم با قید «سه فوریت» که تنها مختص شرایط بحرانی است، جلسه علنی تشکیل دهند؟! و بدتر از آن بعد از یک ماه تعطیلی در شرایطی که به همت کادر‌های درمانی و گروه‌های جهادی منحنی کرونا نزولی شده است، در چشم ملت زل می‌زنند و با افتخار ژست نمایندگی گرفته و با زبان بی‌زبانی می‌گویند، فقط در روز‌های خوشی و لحظه دریافت حقوق‌های میلیونی نماینده شما هستیم وگرنه گور پدر ملت! وآخ که چقدر این حرف از ریختن سرب داغ به چشم انسان دردناک‌تر است!

البته اکنون هم ما ملت راضی نیستیم که اینقدر نمایندگان خون دل بخورند و به خاطر سلامتی ما خودشان را به زحمت بیاندازند و بخواهند در این شرایط بحرانی به‌ویژه وقتی که کارگر و کارمند از ترس کسری‌های انتهای برج دوباره پا به خیابان گذاشته‌اند، قرنطینه خود را بشکنند و جلسه عنلی تشکیل دهند! بابت همین قدر اظهار نظری هم که فرموده‌اند متشکریم، اما حالا که این همه زحمت کشیده‌اید و طرح نوشته‌اید و می‌خواهید سر کار بیایید تا بلکه پس از یک ماه در بحرانی‌ترین شرایط جهان جلسه علنی برگزار کنید، خواهش می‌کنم سر قلم را بچرخانید و عنوان طرح را به طرح سه فوریتی «تعطیلی و قرنطینه کامل مجلس تا خردادماه» تغییر دهید اینطوری هم شما از شر کرونا در امانید و با خیال راحت به تعطیلات‌تان ادامه می‌دهید و هم ملت از دودی که در چشم‌شان می‌کنید راحتند!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
France
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
7
ای وای یعنی تا خرداد اینها هستند فکر میکردم در اردیبهشت از دستشان خلاص میشویم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
1
6
باش تا دولتت بدمد
اینها بعدش هم دنبال کار خودشان نمی روند
اینها فقط از مجلس به یه جای دیگر منتقل میشوند
قانون بقای ماده و انرژی را که بیاد دارید؟
لطیف۰
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
6
کجایی امام روحت شاد تا ببینی مجلس راس امور چه میکند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
5
3
اگر فکر می کنید آنهایی که جای اینها می آیند خیلی متفاوت و بهترند سخت در اشتباهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
1
0
به قول یک نماینده. مجلس مدتهاست که در راس امور نیست. مجلسی که حتی اختیار تصویب بودجه هم بهش داده نشده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار