کد خبر: 996898
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران با بیان "هنوز در تهران به شرایط مطلوبی نرسیده‌ایم" گفت: نگران بازگشت موج دوم کرونا به‌دلیل برگشت مسافران از شهر‌های دیگر هستیم!
سرویس جامعه جوان آنلاین: دکتر علیرضا زالی در گفتگویی تلویزیونی با بیان اینکه "در تهران هنوز به شرایط مطلوب نرسیده‌ایم"، اظهار کرد: نیازمند این هستیم که بررسی‌های بیشتری در روز‌های آینده انجام شود. اگرچه میزان مراجعین ما در شهر تهران به‌میزان مختصری شتاب کندتری پیدا کرده است، هنوز هم شاهد مراجعه به بخش‌های اورژانس و بیمارستان‌های کرونا هستیم.

وی افزود: میزان مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی در روز‌های اخیر تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و ما نگران بازگشت موج دوم بیماری به‌دلیل بازگشت مسافرین هستیم و شاید تا یکی دو روز آینده آثار و عواقب برگشت مسافران را در میزان مراجعات به این مراکز مشاهده کنیم.

زالی ادامه داد: هنوز میزان مراجعات به آن حدی که مدنظر ماست، کاهش نیافته است و کماکان در مسیر استمرار ابتلا به کرونا و بستری در بیمارستان‌ها هستیم.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
1
لام علیکم
با احترام و تبریک اعیاد شعبانیه
دیدگاه این بزرگوار کاملا تخصصی است و این موضوع با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها جدی تر خواهد بود و با ورود دانشجویان به محل تحصیل و ازدحام قطعی در خوابگاه ها ، احتمال بروز فاز جدیدی در کرونا مطرح می گردد که اصلا قابل چشم پوشی نیست
بهترین روش برای ادامه فعالیت های آموزش ها در آموزش و پرورش و وزارتین علوم و آموزش پزشکی ، آموزش مجازی تا پایان این ترم خواهد بود.
متخصص بهداشت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار