کد خبر: 996837
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
مقام مسئول سازمان راهداری با اعلام افزایش ۲۴ درصدی ورود کالای اساسی به کشور طی نوروز ۹۹ گفت: رانندگان به دور از خانواده‌ها در حمل کالا‌های اساسی حماسه دیگری را خلق کردند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: مهران قربانی در گفتگو با تسنیم با تأکید بر این‌که برای تأمین کالا‌های اساسی مردم تمهیدات ویژه‌ای از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط اندیشیده شده‌است، اظهار کرد: فارغ از محموله‌هایی که در طی سال به کشور وارد می‌شوند، کشتی‌های زیادی در اواخر اسفند و فروردین ماه وارد بنادر کشور شد که این وضعیت همزمان با شرایط خاص کشور به لحاظ گسترش بیماری کرونا و اتخاذ تدابیر مختلف برای مهار این بیماری بوده‌است.

قربانی همچنین به آمار حمل کالای اساسی از بنادر به داخل کشور اشاره کرد و افزود:‌از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۱ فروردین ماه مجموعاً ۶۳۰ هزار تن کالا در قالب ۲۵ هزار سفر از بنادر کشور به مقاصد داخلی حمل شده‌است که در روز یازدهم فروردین بیشترین بارگیری کامیون‌های حامل کالا‌های اساسی از بنادر در بازه زمانی یادشده صورت پذیرفت و ۲۶۶۳ دستگاه کامیون بیش از ۶۵ هزار ۷۰۰ تن کالا را از بنادر حمل کردند. وی اضافه کرد: بندر امام خمینی (ره) با ۵۳ درصد کالا‌های اساسی بیشترین و بندر امیرآباد با ۱۶ درصد رتبه دوم را در این خصوص به خود اختصاص داده‌اند. حمل محمولات کشاورزی، دامی و مواد غذایی و کالا‌های ضروری مورد نیاز مردم در ایام نوروز تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۴ درصد افزایش داشته است که به معنای رفع هر گونه نگرانی در خصوص تأمین کالا‌های ضروری مردم عزیرمان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار