کد خبر: 996286
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق مامور نما در گشت زنی ها‌ی انتظامی خبر خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" با اعلام این خبر گفت: ساعت ۸ صبح سوم فروردین ماه کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه چهارم پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده سرکلانتری چهارم به یک دستگاه خودروی پراید با ۴ فر سرنشین مظنون شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت توضیح داد: با توقف خودروی پراید راننده آن با ارائه یک کارت شناسایی خود را از ماموران ناجا و اظهار داشت که از همکاران می‌باشد، ولی کارآگاهان که در همان ابتدا به راننده پراید شک داشتند کارت شناسایی را به طور درقیق بررسی و متوجه شدند که کارت جعلی می‌باشد.

این مقام انتظامی افزود: در گام بعدی سایر سرنشین‌های دیگر خودروی پراید به نام‌های مرتضی، کامران و جلیل مورد بازجوئی اولیه قرار گرفتند، همچنین در بازرسی از خودروی متهمان یک جفت پلاک خودروی پراید دیگر کشف شد.

وی گفت: راننده و سرنشینان خودرو برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیسی آگاهی پایتخت منتقل و هر ۴ متهم علت جعل کارت شناسایی را زورگیری اعلام کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: راننده خودرو اظهار داشت، پس از جعل کارت شناسایی دوستانم را که وضعیت مالی خوبی نداشتند در کنار خودم جمع کردم و قرار شد با چرخیدن در شهر سوژ‌های خود را انتخاب کرده و پس از معرفی خود به عنوان پلیس از آن‌ها اخاذی کنیم که با هوشیاری پلیس در همان لحظه‌ای که دنبال سوژه بودیم، دستگیر شدیم.

رئیس پاسگاه چهارم در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان پرونده برای تعیین تکلیف به دادسرا ناحیه ۳۴ ارسال و با صدور قرار تامین مناسب از سوی قاضی کشیک دادسرای ناحیه ۳۴ هر ۴ متهم روانه زندان شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار