کد خبر: 996282
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
دادستان بندرانزلی گفت: طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا و وزارت بهداشت، حکم جلب شخصی که مدعی درمان بیماران کرونایی از طریق طب اسلامی شده بود صادر شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سید رحمان سیدزاده با اشاره به دستگیری شخصی که مدعی بود با طب اسلامی بیماران را در بیمارستان انزلی درمان می‌کند اظهار داشت: طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضائیه مبنی بر لزوم اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا و وزارت بهداشت، حکم جلب شخصی که مدعی درمان بیماران کرونایی از طریق طب اسلامی شده بود صادر شد.

دادستان بندرانزلی با بیان اینکه شخص متخلف با همکاری یکی از پرسنلی که به‌طور موقت در این بیمارستان کار می‌کرد توانست وارد بخش بیماران کرونایی شود گفت: ملاقات با بیماران کرونایی ممنوع است، اما این شخص با همکاری یکی از پرسنل بیمارستان انزلی توانست وارد بخش شود و از اقدام غیرقانونی خود یعنی آغشته کردن صورت بیماران با نوعی محلول فیلم تهیه و منتشر کند.

سیدزاده از درخواست مسئولان استان گیلان برای برخورد سریع و قاطعانه با این شخص متخلف خبر داد و خاطرنشان کرد: آیت‌الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان و همچنین امام جمعه انزلی و رئیس‌کل دادگستری گیلان خواستار برخورد قاطعانه و قانونی در اسرع وقت با این شخص متخلف که جامعه را دچار تشویش کرده است شدند.

دادستان بندرانزلی اظهار داشت: مستندات و مدارک مربوط به اقدام این شخص متخلف در کوتاه‌ترین زمان به دادسرای ویژه روحانیت و دادستان استان گیلان ارسال شد و مسئولان قضایی نیز با توجه به اقدام این شخص دستور جلب آن را صادر کردند تا در اسرع وقت با اقدامات ناشایست وی برخورد قانونی شود.

وی خواستار برخورد مسئولان بیمارستان انزلی با پرسنل خاطی که با شخص مدعی طب اسلامی همکاری کردند شد و عنوان داشت: انتظار می‌رود مسئولان بیمارستان انزلی با شخص خاطی که با وجود ممنوع الملاقات بودن بیماران کرونایی افراد غیرمرتبط را به داخل بخش راه دادند و باعث این اتفاق شدند برخورد قاطعانه کنند.

سیدزاده ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی پرستاران و پزشکان و سایر نیرو‌های فعال در مراکز درمانی تصریح کرد: این اتفاق نباید باعث نشود زحمات شبانه‌روزی پرستاران و کادر درمانی که به‌تعبیر مقام معظم رهبری این روز‌ها تلاش جهادگونه دارند به فراموشی سپرده شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار