کد خبر: 996200
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
نماینده سیرجان در مجلس از دستگاه‌های نظارتی به ویژه قوه قضائیه خواست با محتکران اقلام بهداشتی به شدت برخورد کند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستگیری برخی از محتکران اقلام بهداشتی از سوی قوه قضائیه و اطلاعات سپاه، گفت: احتکار لوازم بهداشتی آن هم در شرایط خاص امروز با هیچ معیاری قابل توجیه نیست و این کار بازی کردن با جان مردم است.

وی با بیان اینکه برای این محتکران باید اشد مجازات در نظر گرفته شود، ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی و قضایی باید با قاطعیت جلوی این محتکران بایستند تا ضمن برخورد با این افراد و اعمال مجازات، از ارتکاب اشتباهات مجدد پیشگیری شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: احتکار لوازم بهداشتی در شرایطی که مردم به این اقلام نیاز مبرم دارند اقدامی غیر اخلاقی، غیر شرعی و غیرقانونیست که لازم است تا قوه قضائیه و سازمان تعزیرات به شدت با محتکران برخورد کنند.

نماینده سیرجان در مجلس با بیان اینکه از قوه‌قضائیه و دیگر دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم تا با محتکران مواد ضدعفونی‌کننده و کاسبان کرونا به طور جدی برخورد کنند، اظهار داشت: متأسفانه محتکران همیشه در اینگونه شرایط سوء‌استفاده کرده و در نظام توزیع اختلال ایجاد می‌کنند، به همین دلیل ما از دستگاه قضا و نهاد‌های نظارتی خواستیم که به این موضوع ورود کرده و با این سودجویان برخورد کنند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار