کد خبر: 996162
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
تمام دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها مکلف به تدوین برنامه‌های جهش تولید حوزه تحت مسئولیت خود شدند.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: با نامگذاری سال ۱۳۹۹ به عنوان سال جهش تولید در پیام نوروزی مقام معظم رهبری و ابلاغ مأموریت راهبری این مهم به سازمان برنامه و بودجه کشور، اولین جلسه ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش تولید در سازمان برنامه و بودجه کشور در تاریخ ۲/۱/۱۳۹۸ به ریاست محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

نوبخت ضمن تشکر از تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید، اعضای ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش تولید را متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های اقتصادی و تولیدی تعیین و در احکام جداگانه‌ای ابلاغ نمودند. تمام دستگاه‌های اجرایی به همراه معاونتها، سازمان‌های تابعه و استانی سازمان برنامه و بودجه کشور موظف به همکاری با ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش تولید شدند.

پیگیری‌ها از سازمان برنامه و بودجه نشان میدهد، در این جلسه مقرر شد تمام دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌های استان‌های سراسر کشور ضمن معرفی ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه به این ستاد، در قالب دستورالعمل ابلاغی این ستاد، نسبت به تدوین برنامه‌های جهش تولید حوزه تحت مسئولیت خود اقدام نمایند، تا با راهبری ستاد و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور فرآیند اجرایی این برنامه‌ها در راستای تحقق شعار سال ۱۳۹۹ به فوریت آغاز شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار