کد خبر: 996160
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان پزشکی در سراسر کشور آمریکا با کمبود شدید ماسک، لباس‌های ایزوله و تجهیزات چشم مواجه هستند که این امر بر روند کاری آن‌ها تاثیر بسیار مخربی گذاشته است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: فقدان ماسک، لباس ایزوله و عینک‌های مناسب در بیمارستان‌های آمریکا باعث کاهش توانایی پزشکان و پرستاران و از همه مهمتر در خطر قرار گرفتن جان آن‌ها شده است.

پایگاه خبری "نیویورک تایمز" در گزارشی نوشت، پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان پزشکی در سراسر کشور آمریکا با کمبود شدید ماسک، لباس‌های ایزوله و تجهیزات چشم مواجه هستند که این امر بر روند کاری آن‌ها تاثیر گذاشته است.

"مرکز بهداشت جامعه شهر‌های آزاد" در شهر "سنت پاول"، در حال تعطیل کردن است، زیرا ماسک صورت کافی ندارد!

پزشکان بیمارستان یهودیان "بارنز" در "سنت لوئیس" به جای ماسک‌های تنفسی نو از ماسک‌های کهنه استفاده می‌کنند؛ در اورژانس یک بیمارستان در "لس آنجلس"، پزشکان جعبه‌ای از ماسک‌های منقضی شده را دریافت کردند و بهنگام استفاده از آن‌ها با چسبندگی بند‌های آن‌ها مواجه شدند.

بسیاری از پزشکان در مصاحبه با خبرگزاری‌های مختلف نه تنها از حفظ جان خود در این شرایط می‌ترسند، بلکه معتقدند به علت این کمبود‌ها جان خانواده‌هایشان نیز در خطر است.

یکی از متخصصان بیهوشی در بیمارستان شهر "کنتاکی" گفت: «هیچ راهی برای محافظت از خود وجود ندارد؛ من در چند روز اخیر بدون هیچ ماسک و لباس مناسبی به بیماران رسیدگی می‌کردم؛ نه تنها نمی‌توانم از خودم محافظت کنم، بلکه نمی‌توانم از بیمارانم محافظت کنم.»

پایگاه خبری "ان بی سی" نیز نوشت، "انجمن پزشکی آمریکا" اعلام کرده است که پزشکان آمریکایی ماسک کافی ندارند و تمام روز فقط از یک ماسک استفاده می‌کنند.

این انجمن در نامه‌ای خطاب به "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور این کشور از وی خواست که از قدرتش تحت قانون تولید دفاعی برای تولید تجهیزات حفاظ فردی (PPE) به منظور برطرف کردن کمبود شدید این تجهیزات در آمریکا استفاده کند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار