کد خبر: 996029
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

کدام فیلم ها ارزش دیدن در این شرایط بحرانی را دارد ؟

حتماً شما هم گاهی حوصله‌تان از سریال‌هایی که تلویزیون پخش می‌کند سر می‌رود. گذشته از این مدام از خودتان می‌پرسید که چرا نمی‌توانم از تلویزیون خانه‌ام سریالی تماشا کنم که در حد و اندازه‌ی بهترین سریال‌های خارجی سرگرم کننده و هیجان‌انگیز باشد؟

این دغدغه‌ها ممکن است شما را به اینترنت بکشاند تا بتوانید به کمک دهکده‌ی جهانی چیزی بهتر از آنچه تلویزیون خانه‌تان نمایش می‌دهد برای تماشا پیدا کنید. یک فیلم ایرانی خوب که به دست آدم‌های کاربلد سینمایی ساخته شده باشد. کارگردان‌های پرافتخار و معتبر، بازیگران درجه یک و نویسنده‌های دیوانه.

اگر به دنبال یک فیلم ایرانی بهتر از فیلم های تلویزیون به اینترنت قدم گذاشته باشید شکی نیست که کار درستی کرده‌اید. فیلم هایی که در چند سال اخیر از شبکه نمایش خانگی یا اینترنت انتشار یافته‌اند، بی‌شک فیلم بهتری از آنچه در قاب تلویزیون به نمایش در می‌‎آید هستند.

اما اینترنت بر خلاف تمام امکاناتی که برای افراد فراهم می‌کند، یک مشکل دارد. اینکه نمی‌شود به سادگی به آن اعتماد کرد. اینکه نمی‌دانید باید کدام فیلم ایرانی را برای تماشا انتخاب کنید و کدامشان بهتر از دیگری است؟

در این مقاله به سراغ دوتا از پربیننده‌ترین و داغ‌ترین فیلم های حال حاضر رفته‌‎ام و سعی کرده‌ام نتیجه بگیرم که آیا این دو فیلم ارزش دیدن را دارند یا خیر؟ همچنین می‌توانید به روزترین و بهترین سریال‌های موجود را در سایت فیلم نما پیدا کنید. با معرفی فیلم ایرانی رحمان 1400 با کارگردانی موچهر هادی ، و فیلم کروکودیل مسعود تکاور با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و درباره فیلم ایرانی جدید رحمان 1400 :

خلاصه داستان : رحمان آبدار چی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده است که بزودی از دنیا خواهد رفت از این جهت رحمان فکری به سرش میزند تا از مرگ خود برای خانواده اش سودی حاصل کند : اما همیشه با بد شانسی روبرو میشود . او با دوستش انوش نقشه هایی را طراحی میکنند که اشکان همان محمد رضا گلزار پسر ریس شرکت را بلایی سر رحمان بیاورد تا این که خانواده رحمان با پول دیه ، زندگی خوبی داشته باشند اما ….

کمدی‌ترین فیلم‌های ایرانی سال ۹۸ چیست؟

خلاصه داستان و درباره فیلم ایرانی کروکودیل :

خلاصه داستان : این فیلم درباره مشکلات چند جوان است که موخواهند از مسیری سریع اما پر خطر همه چیز را یک شبه به دست بیاورند و …

کمدی‌ترین فیلم‌های ایرانی سال ۹۸ چیست؟

این دو فیلم سینمایی ایرانی به نام " دانلود فیلم ایرانی رحمان 1400 " " دانلود فیلم ایرانی کلوپ کروکودیل " ارزش دیدن را برای کاربران اینترنت فراهم کرده و بهترین پیشنهاد کمدی و طنز میباشد در این سال اخیر میباشد . برای دانلود تمام فیلم های ایرانی و خارجی بروز دنیا به سایت فیلم نما مراجعه نمایید .

باتشکر از همراهی شما " سایت فیلم نما " 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار