کد خبر: 996012
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
سردار شاکرمی گفت: هم افزایی نیروهای مسلح ایلام برای مقابله با کرونا افزایش می یابد
آزادپور

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جلسه مشترک سپاه و ناجا با موضوع کرونا گفت: تعامل و همکاری خوبی میان نیروهای مسلح استان وجود دارد و این تعامل و همکاری در موضوع کرونا هم آثار خوبی را به دنبال خواهد داشت.

 وی اظهار کرد: همه داشته ها و ظرفیت های موجود در سطح نیروهای مسلح استان با آرایش خاص برای مقابله با این ویروس به کار گرفته شده و خواهد شد.

 سردار شاکرمی افزود: رزمایش دفاع بیولوژیکی بسیجیان با مشارکت ناجا نیز از شب گذشته با هدف ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف شهر ایلام آغاز شده و در سطح شهرستان ها نیز اجرا می شود.

 سردار "نورعلی یاری"، فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز در این جلسه گفت: همبستگی و پیوستگی خوبی میان نیروهای مسلح استان ایلام وجود دارد و ناجا نیز از آمادگی کاملی برای همکاری در جهت مبارزه با کرونا دارد.

 ناجا در این مدت فعالیت های مناسبی در جهت برخورد با محتکران اقلام بهداشتی در دستور کار قرار داده و ورودی ها و خروجی های استان تحت کنترل برای مقابله با این ویروس است.

 در این جلسه فرماندهان سپاه و ناجا بر ضرورت استمرار جلسات قرارگاه زیستی ویژه نیروهای مسلح به منظور مقابله با کرونا تاکید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر