کد خبر: 996007
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
با شکست سناتور «برنی سندرز» در هر سه ایالتی که اخیرا انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در آن برگزار شد، وی قصد دارد کمپین انتخاباتی خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: به دنبال شکست سنگین برنی سندرز در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در سه ایالت فلوریدا، آریزونا و ایلینوی، مدیر کمپین انتخاباتی این سناتور ارشد آمریکایی اعلام کرد که سندرز کمپین انتخاباتی خود را مجددا مورد ارزیابی و واکاوی قرار خواهد داد.

براساس گزارش شبکه سی ان ان، «فیض شکیر» مدیر کمپین انتخاباتی برنی سندرز روز چهارشنبه گفت: «تا انتخابات مقدماتی بعدی سه هفته مانده است. سناتور سندرز قصد دارد مشورت‌هایی با حامیانش در زمینه ارزیابی کمپین انتخاباتی خود انجام دهد. فعلا به صورت فوری وی قصد دارد بر روی عملکرد دولت در مواجهه با ویروس کرونا و اطمینان یافتن از اینکه مردم شاغل و ضعیف آمریکا از طرف دولت مورد حمایت قرار می‌گیرند تمرکز کند.»

روز گذشته (سه‌شنبه ۱۷ مارس، ۲۷ اسفندماه)، انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در سه ایالت «آریزونا»، «فلوریدا» و «ایلینوی» برگزار شد.

نتایج این انتخابات حاکی از آن است که «جو بایدن» معاون «باراک اوباما» رئیس‌جمهور با کسب ۲۲۷ موکل انتخاباتی جدید در سه ایالت فلوریدا، آریزونا و ایلینوی پیروز شد و «برنی سندرز» با کسب ۸۱ موکل انتخاباتی جدید در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

تا به امروز، جوبایدن با کسب ۱۱۴۷ موکل انتخاباتی، صدرنشین نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شده و سندرز با کسب مجموع ۸۶۱ موکل انتخاباتی جایگاه دوم رقابت‌های دموکرات‌ها را به خود تخصیص داده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار