کد خبر: 995993
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه هواشناسی از وقوع سیلاب در عصر امروز هشدار داده است، گفت: آمادگی کامل برای مقابله با سیلاب را داریم.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: اصغر عطایی، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه هشدار هواشناسی تهران مبنی بر احتمال وقوع سیلابی شدن رودخانه‌های تهران و آبگرفتگی معابر شهری از عصر امروز گفت: شهر آمادگی کامل را برای مقابله با بروز سیلاب دارد.

وی با اشاره به اینکه هواشناسی هشدار داده است از عصر امروز احتمال وقوع سیلاب در شمال تهران وجود دارد، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای خطرات و خسارات احتمالی بارش ۱۰ میلیمتری پیش بینی شده را در نظر گرفته‌ایم.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران ابراز داشت: روز‌های پایانی سال به دلیل اینکه افزایش حجم پسماند نسبت به روز‌های عادی باعث گسترش فعالیت‌های خدمات شهری می‌شود ابراز داشت: از نظر آماده باش نیرو‌ها دچار مشکل نیستیم و برای در لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌ها بسیج شده‌ایم.

عطایی با اشاره به بارش‌های بی سابقه اولین روز‌های اسفندماه که به ۸۵ میلی متر در ۴۸ ساعت رسید گفت: این بارش‌ها حجم زیادی شن و ماسه و گل و لای به همراه خود آورد، که پس از این بارش‌ها به طور اساسی پاکسازی شد، به همین دلیل می‌گویم شهرداری در آمادگی کامل به سر می‌برد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار