کد خبر: 995976
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
از آنجا که تقاضا برای مسافرت‌های هوایی به دنبال شیوع ویروس کرونا در جهان به شدت کاهش یافته است، شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر نیرو‌های خود را کاهش دهند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: اقدامات شرکت‌های هواپیمایی آمریکا حاکی از آن است که آن‌ها امید ندارند به این زودی‌ها بحران ناشی از کاهش تقاضای مسافرت‌های هوایی به دلیل شیوع ویروس کرونا پایان یابد.

شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاین، طی نامه‌ای به کارمندان خود در بخش خدمه پرواز آورده است با توجه به کاهش تقاضا برای مسافرت‌های هوایی ما باید به سرعت تعداد کارمندان خود را با توجه به پایین آمدن تعداد پرواز‌ها کاهش دهیم.

این شرکت هواپیمایی می‌گوید: به احتمال زیاد خیلی طول کشید تا صنعت هواپیمایی بین‌المللی بتواند به شرایط عادی خود بازگردد.

بر اساس پیشنهادی که از سوی شرکت مذکور به کارمندان ارائه شده، خدمه پرواز، تکنیسین‌ها و مأموران گیت‌ها می‌توانند بین ۶ تا ۱۲ ماه مرخصی بدون حقوق بگیرند.

شرکت ایرلاین همچنین به برخی کارمندان خود پیشنهاد داده تا پیش از موعد بازنشسته شوند. در عین حال شاهد آن هستیم که ۵ هزار نفر از کارمندان شرکت هواپیمایی دلتای آمریکا هم اقدام به درخواست مرخصی بدون حقوق از ماه آوریل کرده‌اند.

انجمن خدمه پرواز آمریکا که شامل ۵۰ هزار خدمه پرواز شاغل در ۲۰ شرکت هواپیمایی این کشور می‌شود اعلام کرده است در تلاش برای همکاری در راستای ایجاد برنامه‌های مختلف با هر شرکت هواپیمایی در صورت بدتر شدن اواضع است.

به طور کلی شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی در تلاش هستند تا از دولت برای پرداخت مالیات حداقل تا پایان سال ۲۰۲۱ تخفیف کرده و یا حتی معاف شوند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار