کد خبر: 995966
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت:با شیوع ویروس کرونا بازار خودرو کساد و میزان خرید و فروش‌ها اُفت چشم گیری یافت.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: رحیم زارع درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا بر بازار خودرو اظهار کرد: اگرچه در هفته‌های گذشته در اثر کاهش عرضه خودرو به بازار قیمت چارچرخ‌ها روزانه افزایش می‌‎یافت تا جایی که بهای پراید از مرز ۶۰ میلیون تومان نیز عبور کرد، اما با شیوع ویروس کرونا بازار خودرو کساد و میزان خرید و فروش‌ها اُفت چشم‌گیری پیدا کرد.

وی افزود: رکود خرید و فروش‌ها سبب شده از ابتدای اسفند ماه تاکنون کاهش قیمت خودرو‌های تولید داخل را در بازار شاهد باشیم و این روند با توجه به کاهش حجم تقاضا ادامه دار خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس تصریح کرد: هر ساله در روز‌های پایانی سال تقاضا در بازار خودرو افزایش می‌یابد و به واسطه این امر قیمت‌ها صعودی می‌شود، اما در حال حاضر مشاهدات حاکی از این است که به دلیل نگرانی از شیوع کرونا مراجعه مشتریان به بازار و نمایشگاه‌های خودرو به حداقل رسیده است.

زارع به خانه ملت گفت:به نظر می‌رسد در شرایط کنونی اگر خریدار واقعی نیز در بازار باشد، قدرت چانه زنی بالایی خواهد داشت و وی تعیین کننده قیمت است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار