کد خبر: 995917
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۰
مأموران پلیس که دو سارق حرفه‌ای را در جریان تعقیب و گریز یک‌ساعته و با شلیک گلوله بازداشت کرده‌بودند وقتی با صاحب پراید سرقتی تماس گرفتند او از سرقت خودرواش خبر نداشت.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت‌۴:۳۰ بامداد دوشنبه‌۲۶ اسفند‌ماه مأموران کلانتری‌۱۴۱ گلستان هنگام گشت‌زنی به یک سواری پراید که با دیدن خودروی گشت پلیس با دنده عقب تغییر مسیر داده‌بود، مظنون شده و به راننده‌اش فرمان ایست دادند. راننده، اما بدون توجه به فرمان ایست با فشار روی پدال گاز از محل دور شد بنابراین عملیات تعقیب و گریز خیلی زود به جریان افتاد. مأموران پلیس در اولین گام با بررسی شماره پلاک خودرو متوجه شدند که سواری پراید اعلام سرقت نشده‌است. خودروی پراید با سرعت زیاد از میدان لاله به سمت بزرگراه آزادگان حرکت کرد. در جریان تعقیب و گریز سرنشین پراید مقدار زیادی لوازم که احتمال می‌رفت لوازم سرقتی است را از داخل پراید به بیرون پرتاب می‌کرد. مأموران پلیس بعد از یک ساعت تعقیب و گریز سرانجام در فاز یک اندیشه با شلیک گلوله خودرو را متوقف کرده و راننده و سرنشین را که با پای پیاده در حال فرار بودند، بازداشت کردند. مأموران پلیس همچنین در بازرسی از داخل خودرو مقدار زیادی لوازم سرقت کشف کردند. بررسی‌سوابق دو متهم نشان داد که آن‌ها از مجرمان حرفه‌ای هستند که بار‌ها به اتهام سرقت لوازم خودرو و خودرو بازداشت شده و به زندان افتاده‌اند. یکی از سارقان گفت که یک ساعت قبل از اینکه تحت تعقیب پلیس قرار گیرند خودروی پراید را سرقت کرده و با آن مشغول سرقت بودند که در دام مأموران گشت گرفتار شدند.

بعد از آن بود که مأموران پلیس با مالک پراید تماس گرفتند. وقتی مأموران پلیس درباره خودرو‌اش از او سؤال کردند گفت که سواری پرایدش را در کوچه پارک کرده‌است. وقتی پلیس از وی خواست به محل پارک خودرواش مراجعه کند او قبول کرد و بعد از رفتن به کوچه به مأموران گفت که خودروی او سرقت شده است. پس از آن بود که شاکی با راهنمایی پلیس خودش را به کلانتری رساند و از ماجرای سرقت با خبر شد. سرهنگ افشین ابراهیمی، رئیس کلانتری‌۱۴۱ گلستان گفت: ارزش اموال کشف شده‌ای که متهمان در مدت یک‌ساعت سرقت کرده بودند ۶۰ میلیون تومان است. وی گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار