کد خبر: 995839
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ایران گفت: فدراسیون جهانی گفته فینال را بعدا برگزار می‌کند، اما امیدوارم هر تصمیمی آن‌ها می‌گیرند به ضرر ما نباشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: رضا خیرخواه در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط ایجاد شده در خصوص ویروس کرونا و لغو فینال مسابقات جهانی باکو، اظهار داشت: ما با سختی از ملبورن به باکو رفتیم، در فرودگاه معطل شدیم و بعد از مدتی که در ترکیه بودیم بالاخره به باکو رسیدیم. بعد از رسیدن به باکو هم ۲۴ ساعت در قرنطینه بودیم و از بچه‌ها آزمایش گرفتند که خوشبختانه همه سالم بودند.

وی افزود:‌ای کاش از ابتدا باکو مسابقات را برگزار نمی‌کرد تا بچه‌های ما از نظر روحی صدمه نمی‌دیدند البته باز هم باید این اتفاقات را به فال نیک گرفت، اما امیدوارم هر تصمیمی که فدراسیون جهانی می‌گیرد به ورزشکاران ما لطمه نزند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ایران در پاسخ به این سوال که آیا خبری از فدراسیون جهانی به شما که رسیده که قرار است چه تصمیمی بگیرند، عنوان کرد: تا الان که صحبت خاصی نشده است. فقط گفتند مسابقات بعدا برگزار می‌شود، ما هم منتظر هستیم ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند.

خیرخواه درباره شرایط کیخا، خاطرنشان کرد: کیخا با حذف حریفانش در رده دوم و سوم است. آن شبی که به ما گفتند فینال برگزار نمی‌شود من تا صبح بیدار بودم. ما خیلی سختی کشیدیم تا به مسابقات رسیدیم و برای رقابت در فینال بسیار امیدوار بودیم. کیخا روحیه خوبی داشت و خودش را برای کسب سهمیه آماده کرده بود. او خیلی امیدوارانه کار کرده است، اما با لغو فینال باید دوباره همان مسیر را طی کنیم.

وی با اشاره به حمایت‌هایی که فدراسیون برای اعزام ورزشکاران داشته، عنوان کرد: من باید از فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر کنم که ما را حمایت کردند تا به مسابقات اعزام شویم. ما به کسب سهمیه امیدوار بودیم فقط امیدوارم فدراسیون جهانی تصمیمی نگیرد که به ضرر ما باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار