کد خبر: 995829
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
شرایط بلاتکلیفی و بحران‌های گوناگون فدراسیون فوتبال در شرایطی ادامه دارد که با وجود کوهی از مشکلات مالی عدم مدیریت صحیح منابع نیز به این مجموعه ضربه‌های جدی وارد کرده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علاوه بر تخلفات اداری و سازمانی در پرداخت‌های غیر قانونی به برخی بازنشستگان و اشخاصی که انتصاب آن‌ها به دلایل مختلف تخلف محسوب می‌شود برخی از مدیران فعلی این فدراسیون نیز هزینه‌های سنگینی از ناحیه‌های مختلف به این مجموعه بدهکار و بحران زده وارد می‌آورند.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال برای تامین حقوق و هزینه‌های کارمندان خودش در پایان سال با مشکلات جدی مواجه بوده و حتی دست به دامان وزارت ورزش و جوانان شد.

در همین حال گفته می‌شود بعضی از مدیران بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال در سال جاری و سال‌های اخیر که با استفاده از روابط ویژه به صورت پاره وقت و یا اصطلاحاً پروازی از شهرستان‌های مختلف به تهران رفت و آمد مداوم دارند حقوق ماهیانه ۱۲۰ الی ۱۵۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند و علاوه بر این حتی اجاره بهای مسکن در نظر گرفته شده برای این اشخاص در تهران نیز که مبلغی بیش از ۶۰ میلیون ریال است توسط فدراسیون پرداخت می‌شود.

با احتساب هزینه پرواز‌های رفت و برگشت که در بعضی از هفته‌ها با دو یا سه مورد نیز می‌رسد مجموع هزینه‌های جاری این اشخاص برای فدراسیون بیش از ۲۰ میلیون تومان در ماه است.

این در حالی است که مدیر‌های پروازی ذکر شده در بعضی از هفته‌ها حداکثر یک یا دو روز و مجموعاً ۱۰ ساعت کاری در فدراسیون فوتبال دارند و با مشاغل متعدد خودشان در شهرستان محل سکونت نیز مشغول هستند، اما همچنان برای کسب درآمد حداکثری در این مجموعه تلاش می‌کنند.

فدراسیون مقروضی که توان دریافت منابع ارزی خودش از فیفا و AFC را هم ندارد و برای پرداخت حقوق و مزایای کارمندان و کارکنان خودش همچنین پاداش و دستمزد اعضای تیم‌های ملی دچار مشکل است در همین شرایط بحرانی اقتصادی برای یک مدیر بیش از ۲۰ میلیون تومان هزینه می‌کند و البته این شرایط برای بعضی از مدیران بازنشسته و غیر قانونی فعال در این فدراسیون نیز وجود دارد.

پایان دوره بلاتکلیف فعلی در این فدراسیون شاید حداقل موجب ایستادگی در برابر اینگونه تخلفات اداری آشکار و تاسف برانگیز شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار