کد خبر: 995654
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
مربی تیم ملی کامپوند گفت: تلاش بر این است تا کامپوند ایران را دوباره در جهان مطرح کنیم و به جایگاه قبل بازگردانیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: اسماعیل عبادی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم کامپوند و این که اردو‌های تیم ملی از چه زمانی برپا خواهد شد، اظهار کرد: در حال حاضر تمام اردو‌ها به دلیل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تعطیل است و ما نیز منتظر هستیم تا ببینیم وضعیت در سال جدید از نظر کنترل این ویروس چگونه خواهد شد تا زودتر اردو‌های خود را برپا کنیم.

وی گفت: یکی از برنامه‌های ما برای تقویت تیم کامپوند شرکت در مسابقات کاپ آسیا بود که تایلند خود به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات را لغو کرد. در سال آینده نیز برنامه فدراسیون این است که همراه تیم ریکرو که المپیکی است تیم کامپوند نیز در مسابقات جهانی آلمان حضور پیدا کند، البته این مساله بستگی به وضعیت بودجه فدراسیون در سال آینده دارد.
مربی تیم ملی کامپوند همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به افت تیم کامپوند ایران در رنکینگ دنیا، آیا برنامه‌ای برای جبران این افت دارید، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف من این است که دوباره کامپوند ایران را در دنیا مطرح کنم و به جایگاه قبل آن بازگردانم. البته این بستگی به میزان سرمایه گذاری فدراسیون و حضور این تیم در مسابقات مختلف دارد تا دوباره در جهان مطرح شود.
عبادی پیرامون این پرسش که آیا برنامه‌ای برای حضور دوباره قهرمانان این رشته در تیم ملی دارید یا خیر، تصریح کرد: در‌های تیم ملی بر روی تمام قهرمانان پیشین این رشته باز است، هر کسی که علاقه و انگیزه برای بازگشت به تیم ملی را دارد باید در انتخابی شرکت کند تا در خدمت او باشیم. به هر صورت هدف من تقویت تیم ملی و بازگشت آن به جایگاه قبلی است، حال هر کسی که این توان و انگیزه را دارد که در این مسیر کمک کند او را به تیم ملی دعوت خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در سال جدید تلاش بر این است با نفرات دعوت شده به تیم ملی زودتر اردو‌ها را شروع کنیم و وقفه‌ای در اجرای برنامه‌های خود نداشته باشیم، البته شروع اردو‌ها بستگی به وضعیت کشور از نظر کنترل ویروس کرونا دارد و این که از چه زمانی بتوانیم اردو‌ها را برپا کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار