کد خبر: 995652
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
مدیر منطقه 4 شهر اصفهان:
رضا اخوان گفت: حلقه ترافیکی میدان شهدای هسته ای بعد از ده ها سال انتظار و مطالبه مردم منطقه پینارت و محله های اطراف، تا پایان هفته در اختیار شهروندان اصفهانی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیر منطقه 4 شهر اصفهان با اشاره به اینکه آزادسازی ادامه خیابان سلمان فارسی به عنوان مسیر اصلی منتهی به میدان شهدای هسته ای تاکنون به صورت کامل انجام شده است، اظهار کرد: خیابان سلمان فارسی، حدفاصل جی شیر تا میدان شهدای هسته ای است و بیش از 95 درصد کندروها و تمام تندروهای ادامه این خیابان اجرا شده است. 

رضا اخوان ا دامه داد: آزادسازی میدان شهدای هسته ای هم به صورت 100 درصد انجام شده است و هم اکنون در حال اجراست و با پیشرفتی که در احداث دارد، تا آخر هفته حلقه ترافیکی شامل باندهای اصلی، میدان و مسیر عبور و مرور خودروها در پروژه میدان شهدای هسته ای بعد از ده ها سال مطالبه مردمی، در اختیار شهروندان قرار می گیرد. 

وی افزود: بخش کوچکی از پروژه شامل پیاده روها، مسیر دوچرخه سواری و طراحی وسط میدان نیز در سال آتی صورت می گیرد که پیش بینی می شود تا اواسط اردیبهشت 99 به پایان برسد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بخشی از آزادسازی های پروژه میدان شهدای هسته ای با استفاده از مفاد قانونی صورت گرفته است اما در مجموع 80 میلیارد تومان تاکنون صرف آزادسازی اراضی این طرح شده است، گفت: در حوزه اجرا هم این طرح با دو قرارداد شامل اجرای میدان شهدای هسته ای و بخشی از خیابان روشن دشت، تاکنون 10 میلیارد تومان هزینه داشته است.   

اخوان در مورد تاثیرات ترافیکی این طرح هم افزود: این پروژه در محل عبور شهروندان برای مراجعه به برخی ادارات، دانشگاه خوراسگان، انرژی اتمی، میدان میوه و تره بار، باغ رضوان، شهر رویاها، بازار جدید گل و گیاه، نمایشگاه بزرگ بین المللی، بخشی از فرودگاه اصفهان و .... قرار گرفته که اجرای آن می تواند بار ترافیکی زیادی را پوشش داده و از بروز تصادفات پیشگیری کند.

وی با بیان اینکه ابعاد هندسی طراحی شده برای میدان شهدای هسته ای و منتهی شدن به سه خیابان اصلی سلمان فارسی، ارغوانیه و روشن دشت با عرض 60 متر به میدان، سبب کاهش ترافیک در این محدوده می شود، گفت: محله پینارت نیز به عنوان یک مسیر فرعی به این میدان منتهی شده و مسیر دسترسی بیشتری را فراهم می کند.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با اشاره به عرصه 37 هزار متری میدان شهدای هسته ای، افزود: فرم هندسی این میدان به گونه ای است که بار سنگین ترافیک را عبور می دهد. 

وی به تامین روشنایی میدان شهدای هسته ای به صورت موقت برای عبور و مرورهای ترافیکی اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش های تکمیلی این پروژه بعد از تعطیلات نوروزی اجرا می شود، در حال حاضر روشنایی مورد نیاز برای تردد خودرها را فراهم کرده ایم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار