کد خبر: 995632
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
بودجه ۱۰ میلیارد تومانی شهرداری برای مقابله با کرونا
رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه در شورای شهر با کسی تعارف نداریم، گفت: کم کاری هیچ‌کسی قابل قبول نیست.

محرم محمدزاده  در جلسه کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری با اشاره به انتشار ویروس کرونا در تبریز و جهان اظهار داشت: متاسفانه برخی از همشهریان عزیز به‌خاطر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، امیدواریم سایر شهروندان نیز با رعایت اصول بهداشتی از ابتلا به این بیماری جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه زحمتکشان اصلی در شهر که همان همکاران شهرداری هستند، شبانه‌روز به ارائه خدمت مشغول هستند اما امکانات ابتدایی پیشگیری از ویروس در اختیار آنها قرار نمی‌گیرد و خانواده‌های این عزیزان نگران هستند.

محمدزاده با اشاره به گلکاری شهرداری به مناسبت عید گفت: شاهد گلکاری انبوه در تبریز هستیم که می‌توانیم این کار را به ماه‌های بعدی انتقال دهیم، چراکه جان کارگران و کارکنان شهرداری در اولین مرحله برای ما مهم‌ است.

وی با بیان اینکه شرایط کشور ویژه است و نباید همانند سال‌های قبل و عادی رفتار کرد، متذکر شد: ۱۳۴ شرکت فعال در زمینه فضای سبز که امکانات سمپاشی دارند، می‌توانند خدمات ضدعفونی شهر  را در اختیار شهروندان قرار دهند.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به بودجه ۱۰ میلیاردی اختصاص یافته‌ در شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: امیدواریم بودجه ۱۰ میلیارد تومانی شهرداری برای مقابله با کرونا به‌صورت هدفمند و کارآمد هزینه شود.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع با نگفتن واقعیت‌ها به مردم خود را با مشکلات مواجه می‌کنیم، ادامه داد: امروز باید یک نفر به عنوان مسوول مقابله با کرونا در کشور تعیین شود‌.

محمدزاده با انتقاد از رفتار عادی مردم اضافه کرد: در شرایطی که نیاز است مردم در خانه‌ها بمانند شاهد ترافیک در شهر هستیم.

وی با بیان اینکه در شورای شهر با کسی تعارف نداریم، افزود: کم‌‌کاری هیچ‌کسی قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان ساخت: از زحمات و تلاش‌های دکتر صومی تشکر و قدردانی می‌کنیم که صراحتاً مشکلات موجود را بیان کرد تا شهروندان به شدت بحران پی ببرند.

وی همچنین اضافه کرد: امروز باید دست در دست‌ هم‌ به جنگ کرونا برویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر