کد خبر: 995614
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۰
آتش‌سوزی یک خانه موروثی در جنوب تهران و مرگ پسر جوان موجب شد، تحقیقات پلیس برای بررسی علت آن در دستور کار قرار گرفت.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، بامداد روز یک‌شنبه ۲۵ اسفندماه، بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی پایتخت از حادثه آتش‌سوزی در خیابان مهرآباد جنوبی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان راهی محل شدند. اولین بررسی‌ها حکایت از آن داشت خانه‌ای دو طبقه بر اثر انفجار گاز دچار حریق شده است. با حضور مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه آن‌ها موفق شدند هنگام خاموش کردن آتش مرد ۴۰‌ساله‌ای را که به شدت سوخته بود نجات دهند.

این مرد بعد از خارج شدن از ساختمان، بلافاصله مأموران را از حضور برادر ۲۱‌ساله اش در طبقه دوم ساختمان باخبر کرد، اما از آنجائیکه در آن خانه ضایعات اشتغال زا زیاد بود و کار اطفای حریق را با مشکل مواجه کرده‌بود، مأموران موفق به نجات جان مرد جوان نشدند و ساعتی بعد جسد وی را از آن طبقه خارج کردند.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات میدانی در این زمینه آغاز شد و کارآگاهان یکی از همسایه‌ها را مورد تحقیق قرار دادند. آن مرد در توضیح به مأموران گفت: «این خانه موروثی است و این دو برادر سالهاست بعد از فوت پدر و مادرشان در آن زندگی می‌کنند. آن‌ها با دوستانشان رفت و آمد زیادی داشتند.» آن مرد در ادامه گفت: «امشب دو برادر را دیدم که با هم وارد خانه شدند. حوالی ساعت ۴ صبح بود که با صدای انفجاری شبیه کپسول گاز از خواب پریدم. مقابل پنجره رفتم. دیدم انفجار در خانه دو برادر اتفاق افتاده است و خانه آن‌ها در حال سوختن است. بلافاصله با آتش نشانی و اورژانس تماس گرفتم.»

بعد از توضیحات مرد همسایه، برادر بزرگتر که به بیمارستان امام خمینی منتقل شده بود مورد تحقیق قرا‌ر گرفت، اما به خاطر شرایط روحی وی قادر به پاسخگویی به سؤالات کارآگاهان نبود.

به این ترتیب بازپرس واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی، دستورات لازم را جهت عکسبرداری و فیلمبرداری از محل حادثه، همچنین تحقیق از شاهدان و مرد نجات یافته بعد از بهبودی و اعزام کارشناسان آتش نشانی به محل حادثه برای مشخص شدن علت آتش سوزی و زوایای پنهان آن صادر کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار