کد خبر: 995556
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
نام یان اوبلاک در میان برترین‌های هفته یوفا در بازی‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دیده نمی‌شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: لیگ قهرمان اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا در قاره سبز متوقف شده است. چهار بازی باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی در این هفته برگزار نمی‌شود. با این حال یوفا یازده بازیکن برتر را از میان دیدار‌های والنسیا-آتالانتا، پاری سن ژرمن-دورتموند، لایپزیگ-تاتنهام و لیورپول-اتلتیکو مادرید انتخاب کرد. دو بازیکن قرمز و سفیدپوشان در این لیست حضور دارند، اما هیچ یک یان اوبلاک نیستند. دروازه بان اتلتیکو قهرمان آنفیلد بود. او با مهارهایش اجازه نداد لیورپول به گل‌های بیشتری برسد و گام به گام روخی بلانکو را در رقم زدن معجزه چهارشنبه شب کمک کرد. اوبلاک یازده ضربه بازیکنان لیورپول را مهار کرد. این در حالی بود که میزبان ۳۴ بار به سمت دروازه تیم مادریدی ضربه زد و پس از پیروزی ۳ بر ۲ اتلتیکو در وقت‌های اضافه جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد. با این حال یوفا این عملکرد درخشان را کافی ندانست و پیتر گولاچی دروازه بان لایپزیگ را که تنها سه مهار داشت، بهترین انتخاب کرد.

مارکوس یورنته و آلوارو موراتا دو بازیکن روخی بلانکو فهرست یازده بازیکن برتر هفته یوفا هستند. یورنته که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت توانست در وقت‌های اضافه دبل کند و بازی را به تساوی برساند. او در نهایت پاس گل سوم تیمش را به موراتا داد. اتلتیکو با پیروزی یک بر صفر در بازی رفت در مجموع با نتیجه ۴ بر ۲ به یک چهارم نهایی صعود کرد.

در میان یازده بازیکن برتر هفته نام دو اسپانیایی دیگر (فران تورس ک خوان برنات) و دو بازیکن حاضر در لالیگا (فران و گامیرو) دیده می‌شود. گولاچی (لایپزیگ)، کالسترمن، اوپامکانو و آنجلینو (هر سه بازیکن لایپزیک)، خوان برنات (پاری سن ژرمن)، یورنته (اتلتیکومادرید)، فران تورس (والنسیا)، ایلیچیچ (آتالانتا)، سابیتزر (لایپزیگ)، گامیرو (والنسیا) و موراتا (اتلتیکو) یازده بازیکن برتر هفته توسط یوفا انتخاب شدند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار