کد خبر: 995549
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

چرا هدایای تبلیغاتی باعث خوشحالی مخاطبان شما می شود؟

حتما شما هم به تبلیغات تلویزیونی توجه کرده اید؟ اگر بخواهم در حال حاضر یک تبلیغ تلویزیونی را به یاد بیاورید کدام یک به ذهنتان نفوذ می کند؟ شکی نیست که تبلیغی که در ذهنتان شکل می گیرد تبلیغات موفقیت آمیزی بوده زیرا احساساتی مؤثر را در شما ایجاد کرده که سبب شده شما آن تبلیغ را از یاد نبرید.

اما به گفته ASI علی رغم موفقیت بی حد و حصر برخی از تبلیغات تلویزیونی، هدایای تبلیغاتی همچنان مورد توجه ترین و مؤثرترین نوع تبلیغات در بین مصرف کنندگان هستند. در اینجا طبق مطالعات جهانی ASI در سال 2019 احساساتی که دریافت کنندگان در مورد هدایای تبلیغاتی دارند را بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

هدایای تبلیغاتی چرا باعث خوشحالی مردم می شوند؟

جای تعجب ندارد اگر بگوییم خوشحالی از برترین احساساتی است که مردم تجربه می کنند. حتی در تبلیغات تلویزیونی نیز، آنهایی موفق ترند که بتوانند حس شادمانی را در مردم ایجاد کنند. در اینجا سه دلیل که چرا هدایای تبلیغاتی باعث خوشحالی مردم می شوند ذکر شده است.

چرا هدایای تبلیغاتی باعث خوشحالی مخاطبان شما می شود؟

  1. گیرندگان حس می کنند که به آنها هدیه ای داده شده است!

حتما می دانید که عوامل روانشناسی پشت هدیه دادن نهفته است. در حقیقت هدیه دادن، یک روش نشان دادن علاقه، قدردانی و توجه در دنیای روانشناسی است.

بنابراین ، هنگامی که شرکت شما هدایای تبلیغاتی با کیفیت بالا را به مشتریان و کارمندان می دهد، شما صرفاً به دلایل روانشناسی هدیه دادن، احساسات شادی را القا می کنید. علاوه بر این، شما در حال ایجاد یک پیوند حرفه ای هستید که دوام خواهد داشت. پس جای تعجبی نیست که هدایای تبلیغاتی از مورد توجه ترین نوع تبلیغات هستند!

اگر علاقه دارید در مورد خلاقانه ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید و با هدایای ارزان و مفید در سال جدید آشنا شوید و سفارش انواع هدایای تبلیغاتی مثل خودکار تبلیغاتی ، ساک دستی آماده و پوشه دکمه دار و ساک دستی پارچه ای را داشتید حتما به سایت https://behrangdesign.ir/promotion-giftt/ سر بزنید و از مشاوره رایگان این سایت نهایت بهره را ببرید.

  1. انتخاب هدایای تبلیغاتی متفکرانه باعث می شود افراد با دیدنشان لبخند بزنند.

به یاد داشته باشید، هدایای تبلیغاتی فقط همان لحظه اول خاص نیستند بلکه مشتریان نسبت به آنها برداشتهای طولانی مدت دارند که پس از تحویل اولیه نیز ادامه دارد. در واقع طبق مطالعات ASI، میانگین نگهداری هدایای تبلیغاتی در حدود 8 ماه است. در این 8 ماه گیرنده اولیه و اطرافیان وی در معرض نام تجاری و اطلاعات تماس شما قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این، اگر شما با یک متخصص در زمینه هدایای تبلیغاتی مشورت کنید و یک محصول متفکرانه متناسب با مخاطبان هدف، طراحی و چاپ کنید، به مرور زمان باعث شادی بیشتر گیرندگان خواهید شد. حتما برای شما هم سوال است که مفیدترین هدیه تبلیغاتی چی هست و چگونه میشه از آن برای کسب و کارتون استفاده کنید. من پیشنهاد میکنم مقاله هدایای تبلیغاتی مفید؛ منظورتون خودکار تبلیغاتی نیست !؟ را حتما مطالعه کنید. این مقاله به شما کمک میکند که با خودکار تبلیغاتی که شاید مفید‌ترین هدیه تبلیغاتی است ، بیشتر آشنا شوید.

چرا هدایای تبلیغاتی باعث خوشحالی مخاطبان شما می شود؟

  1. محصولات تبلیغاتی می توانند خنده دار باشند!!

هدایای تبلیغاتی نباید همیشه جدی یا حرفه ای باشند. هزاران هدیه تبلیغاتی خنده دار و احمقانه فقط جهت تفریح وجود دارد و بسیاری از شرکتها از این هدایای تبلیغاتی احمقانه یا بهتر است بگوییم خنده دار برای مهمانی ها، رویدادها و ... استفاده می کنند. به این ترتیب گیرندگان برند شما را با خوشبختی و شوخ طبعی در ذهن خود مرتبط می کنند. در حقیقت، برخی از به یاد ماندنی ترین محصولات تبلیغاتی، خلاقانه و خنده دار هستند تا استاندارد و جدی.

برای روشن تر شدن موضوع، مثالی می زنم. یکی از مراجعان من از سازمان بهداشت و درمان، به دنبال هدیه تبلیغاتی برای ارائه در نمایشگاه حرفه ای و برای جذب کارمندان جدید بود. او هدیه تبلیغاتی می خواست که مورد توجه و در عین حال به یادماندنی باشد.

من یک خودکار تبلیغاتی را توصیه کردم. یک خودکار با صورت خندان احمقانه بود که دارای موهایی در قسمت بالایی است که از آن می توان به عنوان پاک کننده صفحه دستگاه های لمسی بهره گرفت. نه تنها مشتری این محصول احمقانه را سفارش داد، بلکه موفقیت بزرگی در بین افراد حرفه ای سازمانش کسب کرد! علاوه بر این، آنها همچنان به سفارش این هدیه تبلیغاتی بارها و بارها ادامه دادند. این داستان فقط نشان می دهد که محصولات تبلیغاتی احمقانه می توانند بخشی از استراتژی بازاریابی شما شوند و در پیدا کردن مسیر درست خوشحال کردن مشتریان، تأثیرگذار هستند.

اگر نمایشگاهی در پیش دارید و نمیدانید بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی برای شما نسبت به کسب و کارتان چیست؛ پیشنهاد میکنم مقاله بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی: آیا پیشنهاد شما پوشه دکمه دار نیست !؟ را از دست ندهید. در این مقاله به طور کامل در مورد هدایای تبلیغی در نمایشگاه ها توضیح کامل داده شده است و شما می‌توانید بهترین هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها را نسبت به کسب و کارتان انتخاب کنید. 

در ادامه لازم دونستیم مطلب کوتاهی رو هم به این مقاله اضافه کنیم و اونم این بود که شمارو با 5 مورد از هدایای تبلیغاتی که هیچ ضرری به محیط زیست نمیرسانند آشنا کنیم .

5 مورد از هدایای تبلیغاتی که هیچ ضرری به محیط زیست نمی رسانند

حال کره ی زمین مان چطور است؟ به نظر من که اصلاً خوب نیست. خدارو شکر که کسانی که در صنعت هدایای تبلیغاتی کار می کنند هم همین نظر را دارند. در نتیجه، هزاران نوع هدیه ی تبلیغاتی طبیعی و قابل بازیافت تولید شده که نه برای درست کردنشان نیازی به آسیب زدن به طبیعت داریم و نه پس از پایان دوره ی استفاده شان به طبیعت آسیب می زنند. این هم از 5 هدیه ی تبلیغاتی مناسب که هیچ ضرری به طبیعت نمی رسانند.

  1. دفترچه یادداشت بازیافت شده

کاغذ های بازداشت شده یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از جنگل زدایی هستند. کاغذهای بازیافت شده، قبلاً یک بار استفاده شده اند و حالا شما شانس این را دارید که بهترین استفاده را از این کاغذها بکنید. هروقت کار شما هم با این کاغذها تمام شد، باز هم می توان این کاغذها را باز یافت کرد. عالی نیست؟

  1. خودکارهای بازیافت شده ی مقوایی

خب، حالا که وظیفه ی خودتان را در رابطه با کاغذ به انجام رسانده اید، وقت آن است که عرصه ی بزرگ و مهم خودکار را هم اصلاح کنید و جلوی آسیب رساندنش به طبیعت را بگیرید. یکی از جالب ترین هدایا تبلیغاتی موجود، خودکارهای مقوایی است که از مقوا و بامبو درست شده و به راحتی قابلیت تجزیه زیستی را داراست.

  1. کیسه های خرید بافته شده

در این دوره و زمانه، اگر بدون کیسه ی خرید وارد فروشگاهی شوید و از کیسه های پلاستیکی استفاده کنید، مردم بد نگاه تان می کنند. البته حق دارند؛ هرچه نباشد، شما در حال وارد کردن آسیبی به مدت هزاران سال به طبیعت هستید. در نتیجه کیسه های بافته شده بهترین راه حل برای از بین بردن این مشکل هستند. همچنین پتانسیل برندپذیری این کیسه های بافته شده به شدت بالاست.

  1. کفپوش هایی از جنس پلاستیک بازیافت شده

به جای اینکه زمین را با دفن پلاستیک در آن پر و آلوده کنیم، بهتر نیست که از این پلاستیک ها در راه درستی استفاده کنیم؟ کف پوش هایی که از جنس پلاستیک بازیافت شده ساخته شده اند یکی از بهترین راه های انجام این کار هستند. برند شما با انجام این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی مشتری ها و صد البته کره ی زمین بگذارد.

  1. عینک های آفتابی بازیافت شده

عینک های آفتابی ای که از استات و پلاستیک درست شده اند خیلی زیبا هستند، اما بهتر نیست از عینک های آفتابی ای استفاده کنیم که هم زیبا هستند و هم از مواد بازیافت شده ساخته شده اند و زمین را به جای سالم تری تبدیل می کنند؟ جالب است بدانید که عینک های آفتابی بازیافت شده منشأهای جالبی دارند. مثلاً ممکن است عینک آفتابی شما از کاغذ یا از اسکیت بردهای یافت شده در سطل آشغال ساخته شده باشد!

سخن آخر

هدایای تبلیغاتی از موفق ترین انواع تبلیغات هستند زیرا احساسات انسان ها را تحت شعاع قرار می دهند. هدیه دادن و جذاب ساختن هدیه راهی برای نشان دادن حس قدردانی و توجه شما به مشتریان است. بنابراین تبلیغات موثری را در برنامه بازاریابی خود با سفارش هدایای تبلیغاتی انجام دهید که باعث خوشحالی مردم نیز بشود. برای مشاوره و خرید هدایای تبلیغاتی متناسب با مخاطبان هدف و خوشحال ساختن آنها با مؤسسه بهرنگ تماس بگیرید.

منبع : https://behrangdesign.ir/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار