کد خبر: 995407
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
یک منبع آگاه از وزارت کشور عربستان از احتمال قوی لغو تمام پرواز‌های این کشور به مدت دو هفته خبر داد، مقامات شهری اسلوو نروژ نیز اعلام کردند فرودگاه این شهر به روی مسافران خارجی ورودی به نروژ بسته شده‌است، همچنین ترکیه پرواز‌ها به ۹ کشور اروپایی را تعلیق کرد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به گزارش «فارس» به نقل از رویترز، یک خبرگزاری دولتی عربستان به نقل از منبع آگاه از وزارت کشور سعودی اعلام کرد که این کشور به مدت دو هفته با هدف جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا تمام پرواز‌های بین‌المللی خود را به حالت تعلیق درخواهد آورد. در صورتی که شهروندان سعودی نتوانند به دلیل این محدودیت وارد عربستان شوند برای آن‌ها این مدت تعطیلات رسمی در نظر گرفته خواهد شد. از سوی دیگر این تعطیلات برای شهروندانی که نتوانند به دلیل قرنطینه از خانه خارج شوند نیز در نظر گرفته خواهد شد. ابتلای ۸۶ نفر در عربستان به ویروس کرونا از سوی دولت این کشور تأیید شده‌است. گیت‌های فرودگاه اسلوو نروژ به روی خارجی‌ها بسته شد به گزارش «فارس»، به نقل از رویترز، شهرداری منطقه اولنسکر که فرودگاه اسلوو در آن واقع شده‌است در وب سایت خود اعلام کرده بر اساس محدودیت‌هایی که از سوی مقامات بهداشتی و درمانی نروژ برای کنترل شیوع ویروس کرونا اعمال شده‌است، مسافران خارجی ورودی به این فرودگاه باید به کشور‌های خود برگردند و حق ورود به داخل نروژ را نخواهند داشت. از سوی دیگر مسافران نروژی که از خارج وارد این کشور می‌شوند هم به سرعت قرنطینه خانگی خواهند شد.

ترکیه پرواز‌ها را به ۹ کشور اروپایی تعلیق کرد
به گزارش «فارس» به نقل از رویترز، دولت ترکیه اعلام کرد که تمام پرواز‌های بین‌المللی با مبدأ یا مقصد ۹ کشور اروپایی از جمله آلمان و فرانسه با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا در این کشور لغو شده‌است. تا ساعات پایانی روز جمعه ابتلای پنج نفر در ترکیه به ویروس کرونا تأیید شده‌بود. محمت کاهید تورهان، وزیر حمل و نقل ترکیه گفت: این پرواز‌ها از ساعت ۵ صبح دیروز لغو شد.

تورهان گفت: پرواز‌هایی با مبدأ یا مقصد آلمان، فرانسه، اسپانیا، نروژ، دانمارک، سوئد، بلژیک و هلند لغو شده و ممکن است بر اساس شرایط نام کشور‌های دیگر به این لیست اضافه شده یا حذف شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار