کد خبر: 995357
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
مسابقه بین‌المللی «هفت روز و هفت ساعت» که پیش از این در شبکه افق پخش شده بود در کنداکتور نوروزی شبکه مستند نمایش داده می‌شود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: رئالیتی‌شوی «هفت روز و هفت ساعت» که به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب تولید شده نوروز سال گذشته برای نخستین بار از شبکه افق روی آنتن رفت، اما همزمانی پخش آن با سریال «پایتخت» و پایین بودن تعداد بینندگان شبکه افق، امکان دیده شدن را از این اثر گرفت.

این بار با قرار گرفتن «هفت روز و هفت ساعت» در کنداکتور نوروزی شبکه مستند، این مستند -مسابقه دوباره روی آنتن می‌رود.

در این مستند - مسابقه بازیگران و هنرمندانی از ایران و لبنان در ۶ گروه ۲ نفره به رقابت می‌پردازند. گروه اول را عدی رعد و رباه الشریف زوج هنرمند لبنانی، گروه دوم علیرام نورایی بازیگر ایرانی و کارلوس عازار ستاره مسیحی لبنانی، گروه سوم الناز حبیبی از ایران و ساره قصیر از لبنان، گروه چهارم حمیدرضا حامی خواننده و محمد شمص، گروه پنجم امیرحسین رستمی هنرمند ایرانی و مهدی فخرالدین بازیگر لبنانی و گروه ششم را لیندا کیانی بازیگر ایرانی و سالی باسما از لبنان تشکیل می‌دهند. لادن مستوفی هم داوری این مسابقه را برعهده دارد.

ضبط «هفت روز و هفت ساعت» از موزه ملیتا در جنوب لبنان آغاز و تا یک موزه در شمال تهران ادامه پیدا می‌کند.

سعید ابوطالب که مجموعه‌های مختلف مثل «رالی ایرانی» و «هفت شهر عشق» را در این ژانر تجربه کرده است، این بار هم بدون اینکه بازیگران از سناریو کار مطلع باشند، آن‌ها را تا آخرین سکانس، مانند بینندگان، غافلگیر می‌کند.

«هفت روز و هفت ساعت» از شنبه ۲۴ اسفند هر شب ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و روز بعد ساعت ۲ بامداد و ۱۲:۳۰ ظهر بازپخش می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار