کد خبر: 995210
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: تولیدکنندگان نفت امریکا اعلام کردند هزینه‌های سرمایه‌ای و سود آن‌ها پایین آمده و قادر به ادامه بسیاری از فعالیت‌های خود با نفت ۳۰ دلار در هر بشکه نیستند.
به گزارش اویل پرایس، با ادامه کاهش قیمت نفت در بحبوحه جنگ قیمت و شیوع ویروس کرونا، تولید‌کنندگان نفت امریکا اعلام کردند هزینه‌های سرمایه‌ای و سود آن‌ها پایین آمده و قادر به ادامه بسیاری از فعالیت‌های خود با نفت ۳۰ دلار در هر بشکه نیستند.
شرکت نفت آپاچی اعلام کرد طرح‌های سرمایه‌گذاری خود را برای ۲۰۲۰ از محدوده ۶ /۱ تا ۹ /۱ میلیارد دلار به یک تا ۵/۱ میلیارد دلار پایین می‌آورد. این شرکت همچنین تولید نفت در حوزه پرمین را در هفته‌های آینده متوقف می‌کند و فعالیت در دریای شمال و مصر را هم کاهش می‌دهد. این شرکت علاوه بر کاهش فعالیت‌هایش، سود سه ماهه سهام خود را هم از ۲۵/ ۰ درصد تا ۰۲۵ /۰ پایین می‌آورد. شرکت نفت مورفی هم اعلام کرد به سود سهام خود پایبند است، ولی طرح‌های سرمایه‌ای خود را برای ۲۰۲۰، ۳۵ درصد کاهش می‌دهد. شرکت دیوون انرژی هم کاهش ۳۰ درصدی هزینه‌های سرمایه خود را نسبت به طرح قبلی‌اش برای ۲۰۲۰ اعلام کرد. شرکت نفت اکسیدنتال اعلام کرده بود سود سه ماهه سهام خود را برای جولای ۲۰۲۰، از ۷۹ /۰ دلار در ازای هر سهم تا ۱۱/ ۰ دلار پایین می‌آورد و به همین ترتیب سرمایه‌گذاری خود را هم از ۲/ ۵ تا ۴/ ۵ میلیارد دلار به ۵ /۳ تا ۷ /۳ میلیارد دلار می‌رساند و سایر فعالیت‌ها و هزینه‌های شرکت را هم کاهش می‌دهد. شرکت نفت چورون هم پس از سقوط قیمت نفت به دنبال برنامه‌ریزی دوباره هزینه‌های خود است. ریستاد انرژی هشدار داده اکثر چاه‌های نفت شیل که در امریکا حفاری شده‌اند با قیمت فعلی نفت هیچ سود‌دهی ندارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار