کد خبر: 995114
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا:
علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، به تشریح آخرین مصوبات این ستاد پرداخت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علیرضا زالی، با اشاره به مصوبات روز گذشته ستاد فرماندهی مدیریت کرونا در کلانشهر تهران گفت: همچنان تاکید ما بر آگاهی‌رسانی و ارائه آموزش‌های لازم به مردم است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت شبکه‌های بهداشت استان تهران به ویژه مراکز جامع سلامت برای افزایش بیماریابی و پیگیری بیماران بستری شده از اهداف اصلی ستاد است.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، خاطرنشان کرد: نکته مهم آن است که بتوانیم با مجموع بیماریابی و پیگیری بیماران یا بهبودیافتگان احتمال بروز بیماری را کاهش دهیم. هنوز هم سطح قابل قبولی از مداخلات در رابطه با تعطیلی مراکز غیر ضروری اعم از ادارات و سایر مراکز را شاهد نیستیم.

زالی با اشاره به اینکه همچون سنوات گذشته هفته پایانی سال هفته پر کاری نبود، ادامه داد: از مسئولین می‌خواهیم تذکرات را جدی گرفته و فعالیت‌ها در ادارات و سایر مراکز را به حداقل برسانند. البته مراکز اصلی شهر مانند پمپ بنزین‌ها، آتش‌نشانی‌ها، مراکز ارائه دهنده خدمت درمانی فعال هستند. اگر بخواهیم با همین ریتم حضور مردم در سطح شهر پیش برویم کنترل بیماری برای ما بسیار سخت خواهد بود.

وی افزود: طبق هشداری که از روز‌های قبل دادیم این بیماری در شهر تهران می‌تواند رو به افزایش بگذارد، پس تنها راه کنترل بیماری و کاهش فشار به کادر درمانی، کاهش حضور مردم در شهر است.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران تاکید کرد: تصاویری که از کشور‌هایی همچون کره جنوبی به دست ما می‌رسد نشان‌دهنده افزایش تداخلات و کاهش بسیار چشمگیر حضور مردم در سطح شهر است و امیدواریم ما نیز در شهر تهران و کل کشور شاهد کمرنگ‌تر شدن حضور مردم در سطح شهر باشیم.

وی با تاکید بر عدم انجام برخی کار‌ها مانند برگزاری چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: جلوی این دست رفتار‌ها که ممکن است سبب افزایش بیماری در هفته پایانی سال شود نیز باید گرفته شود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار