کد خبر: 995106
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
سردار مهدی معصوم بیگی گفت: با اشرافیت اطلاعاتی و اقدام هوشمندانه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی ۵۷۹ هزار و ۴۷۳ متر زمین مربوط به منابع طبیعی از دست زمین خواران رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر به پایگاه خبری پلیس گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت دقیق اطلاعاتی خود و اقدامات هوشمندانه موفق شدند 579 هزار و 473 متر زمین مربوط به منابع طبیعی که به تصرف افراد زمین خوار در آمده بود را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه متهمان با دیوار کشی، ساخت و ساز و تغییر کاربری زمین های مربوط به منابع طبیعی را به صورت غیر قانونی تصرف کرده بودند اظهار داشت: کارآگاهان پس از تشکیل پرونده برای این افراد با پیگیری های ویژه و اخذ مجوز از مقام قضائی نسبت به دستگیری آنان اقدام و زمین های تصرف شده را به منابع طبیعی بازگرداندند.

سردار معصوم بیگی، با بیان اینکه در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان 30 زمین خوار دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند گفت: ارزش زمین های رفع تصرف شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه 66 میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، عدم نظارت دقیق، عدم علامت گذاری و مشخص نبودن زمین های مربوط به منابع طبیعی را از جمله مشکلات این بخش عنوان کرد و اظهار داشت: با این وجود پلیس با اشرافیت کامل خود جرایم این حوزه را دنبال و با متخلفان برخورد قانونی می کند و در همین راستا نیز همکاری و تعامل بسیار خوبی بین مجموعه پلیس استان با دستگاه های دولتی برقرار است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر