کد خبر: 995056
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: مبلغان دین و نهال‌های قدکشیده بوستان امامت و ولایت استان البرز این روزها نیز یاری‌گر مردم‌اند. آنها به ضدعفونی معابر و اماکن عمومی مشغولند، در کنار مدافعان ایثارگر سلامت نیز با مهربانی و محبت در حال پرستاری از بیماران‌اند.

حجت الاسلام علی ترکاشوند اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و پیرو آن در استان، طلاب بسیجی استان البرز به‌ صورت جهادی اقدام به ضدعفونی کردن سطح شهر می‌کنند.

وی  ادامه داد: این اقدام با ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها و تاکسی‌های شهری آغاز شده و در ادامه به بازار و معابر عمومی می‌رسد. طلاب  فعالیتشان را آغاز کرده‌اند و تا زمانی که این ویروس ریشه‌کن شود، ادامه خواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در ادامه با تشکر ازفعالیت های شبانه روزی و گسترده تمامی گروه‌های جهادی بسیج درسطح استان البرز گفت: ما بطور حتمی کرونا را شکست خواهیم داد و این حسنات عظیم در کارنامه درخشان بسیجیان عزیز و در پیشگاه فضل الهی ثبت خواهد شد.

وی تصریح کرد: وظیفه ما دفاع از ساحت دین و مؤمنین است. برایمان فرقی ندارد که شبهه اعتقادی باشد، گلوله داعش باشد یا ویروس کرونا. گاهی اوقات فرمانده ما لباس خاکی به تن دارد، امروز لباس پرستاری و پزشکی. فرمانده امروز ما پزشکان، رؤسای بیمارستان‌ها و مسئولان وزارت بهداشت هستند.

بیمارستان شهید مدنی و اداره بهزیستی کرج و خوابگاه دخترانه اداره بهزیستی به‌همراه پارک بین الملی تنیس کرج وهمچنین مرکز خرید ملاصدرا ، از جمله مراکز بودند که عملیات ضدعفونی و گند زدایی در آنان توسط گروههای جهادی بسیج ناحیه امام حسین (ع) کرج انجام شد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار