کد خبر: 995011
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:
سرهنگ" مهرداد پناه پوریان" از لغو جلسات شورای پزشکی مشمولان تا اطلاع ثانوی به منظور پشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی مراجعان ، تمامی جلسات شورای پزشکی مشمولان در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تا اطلاع ثانوی لغو و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری انجام می شود و تنها در صورت نیاز از طریق پیامک به مشمولان فراخوان داده می شود تا به این معاونت مراجعه کنند.

وی همچنین از تعویق دوماهه اعزام مشمولان به خدمت مقدس سربازی خبر داد و افزود: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، تاریخ اعزام مشمولان که 15 اسفند ماه 98 بود به اول اردیبهشت ماه سال 99 تغییر یافت.

این مقام انتظامی بیان کرد: البته این تعویق دوماهه شامل حال افرادی می شود که به دفاتر پلیس+10 مراجعه کرده و دفترچه آماده اعزام به خدمت را دریافت کرده باشند و کسانی که به موقع خودشان را معرفی نکنند این افراد جزو مشمولان غایب محسوب خواهند شد.

وی افزود: توصیه ما این است که هر چه زودتر مشمولان برای معرفی خود به دفاتر پلیس+10 مراجعه کرده و دفترچه آماده اعزام به خدمت خود را دریافت کنند ضمن اینکه آن دسته از افرادی هم که از نظر بیماری، کفالت و یا سایر موارد برای آن ها معافیت تعلق می گیرد نیز باید به پلیس+10 مراجعه و نسبت به معرفی خود اقدام کنند.

سرهنگ پناه پوریان گفت: اگر مشمولی خدای ناکرده در این مدت به بیماری کرونا مبتلا شود تا زمانی که وضعیت وی به حالت عادی برگردد و بهبودی کامل را حاصل کند برای وی معافیت پزشکی موقت صادر می شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد : مشمولانی که غیبت دارند و تا کنون نسبت به معرفی خود اقدامی نکردند، غیبت آن ها مانع رسیدگی به درخواست معافیت پزشکی آن ها نمی شود و اگر چنانچه بیماری خاصی دارند و براساس آن واجد شرایط دریافت معافیت پزشکی می شوند می بایست به دفاتر پلیس+10 مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
1
3
چقدر هم که معافیت پزشکی خوبه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر