کد خبر: 995005
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان:
مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهر‌های جدید بهارستان، فولاد شهر و مجلسی از روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح شروع و تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد یافت.

  

     به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان اصفهان،  عليرضا قاري قرآن مديركل راه و شهرسازي استان با اعلام خبر آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملي ساخت مسكن در شهرهاي جديد از روز پنجشنبه 22 اسفند ماه گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملي در شهرهاي جديد بهارستان  ، فولاد شهر و مجلسي از روز پنجشنبه 22 اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح شروع و تا پايان ساعت ۲۴ روز جمعه 23 اسفندماه ادامه خواهد يافت.

  وي گفت: در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملي در شهرهاي استان تعداد ۳۳۶۸۲ نفر در سايت مورد نظر ثبت نام نموده اند كه در اين مرحله از ثبت نام شهرهاي جديد،  متقاضيان واجدالشرايط شهر اصفهان با داشتن ۵ شرط لازم قيد شده در سامانه مي توانند در اين طرح اقدام به ثبت نام نمايند.

قاري قرآن گفت: با توجه به شيوع ويروس كرونا و به منظور جلوگيري از ازدحام جمعيت در ادارات و كافي نت ها، در اين مرحله مكانيزم ثبت نام تغيير يافته ضمن آنكه مانند مرحله اول پس از پايان ظرفيت سايت بسته نخواهد شد و با انجام قرعه كشي نهايي صورت مي گيرد و متقاضيان مي توانند از طريق رايانه شخصي و حتي با استفاده از تلفن همراه خود و با ارسال پيام كوتاه اقدام به ثبت نام نموده و از مراجعه به ادارات و كافي نت ها خودداري كنند.

 مدير كل راه و شهرسازي استان اصفهان تاكيد داشت: آنچه بديهي است حق هيچ كس در اين طرح ضايع نخواهد شد و متقاضيان مي توانند از طريق سايت www. mrud. ir و يا سيستم پيامكي به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ و با ارسال كد ملي سرپرست خانوار اقدام به ثبت نام اوليه كرده و پس از ريشه كن شدن بيماري كرونا و با اطلاع رساني قبلي اقدام به ثبت نام نهايي نمايند‌.

 

    

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار