کد خبر: 994948
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
دستیار ویژه رئیس مجلس:
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی بر اهمیت مذاکرات سه‌جانبه ایران، ترکیه و روسیه و حفظ توافقات آستانه و سوچی تأکید کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حسین امیرعبداللهیان روز گذشته در دیدار عدنان محمود، سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران با مثبت ارزیابی کردن دیدار‌ها و مذاکرات انجام شده میان علی لاریجانی و رئیس‌جمهوری سوریه و سایر مقامات در دمشق، بر اجرای مفاد توافقات صورت گرفته و توسعه و تقویت همکاری‌های فیمابین به ویژه در زمینه اقتصادی تأکید کرد. دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور بین‌الملل در این دیدار همچنین بر اهمیت مذاکرات سه‌جانبه ایران، ترکیه و روسیه و حفظ توافقات آستانه و سوچی تأکید کرد. امیرعبداللهیان با تبریک پیروزی‌های به دست آمده در عرصه مبارزه با تروریسم در ادلب، راه حل بحران موجود را سیاسی خواند.

عدنان محمود، سفیر سوریه در تهران نیز در این دیدار ضمن حائز اهمیت دانستن سفر علی لاریجانی به دمشق، بر لزوم گسترش فعالیت‌های اقتصادی و برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور با توجه به جنگ اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران و سوریه تأکید داشت. وی پیروزی‌های به دست آمده در مبارزه موفق با تروریسم را حاصل ایثارگری‌های ارتش سوریه و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، روسیه و حزب‌الله لبنان دانست و گفت: توانستیم به خیلی از اهداف در مقابله با دشمن تروریستی منطقه و سوریه دست یابیم. عدنان محمود در پایان ضمن ابراز همدردی و تسلیت برای درگذشت حسین شیخ‌الاسلام، سفیر اسبق ایران در سوریه وی را شخصیتی وارسته و انقلابی خواند که اقدامات شایسته‌ای در زمان تصدی سفارت در روابط دو کشور انجام داد. وی همچنین همکاری دو کشور در مبارزه با ویروس کرونا و استفاده از تجارب جمهوری اسلامی ایران در این زمینه را ضروری خواند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار