کد خبر: 994841
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: متاسفانه در طی سه روز گذشته بر اثر مصرف الکل ۴۰ نفر مسموم شده‌اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، قدرت اخوان‌اکبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در طی سه روز گذشته بر اثر مصرف الکل 40 نفر مسموم شده‌اند که سه نفر از این تعداد فوت و یک نفر دچار مرگ مغزی شده است که متاسفانه عدم توجه به هشدارهای داده شده عواقب نافرجامی را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به این که عدم اطلاع لازم و کافی از نحوه استفاده از الکل نیز برای برخی‌ها حادثه‌ساز شده است بیان کرد: متاسفانه برخی با این عقیده که مصرف الکل از ابتلا به کرونا موثر است به صورت خوراکی آن را مصرف کرده‌اند در حالی که تمامی الکل‌ها برای ضدعفونی و گندزدایی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: متاسفانه مشاهده می‌شود که عده‌ای سودجو نیز با انجام تخلفاتی از قبیل تبدیل مواد شوینده و وایتکس به الکل طبی مرتکب خطای نابخشودنی شده اند که در این زمینه پلیس اطلاعات و امنیت بررسی‌های لازم را انجام داده است.

اخوان‌اکبری تصریح کرد: از مردم انتظار داریم فریب افراد سودجو و متخلف را به هیچ عنوان نخورند و با رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه در راستای کنترل این ویروس با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم شرایط را به وضعیت مطلوب در آورده و کرونا را شکست دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر