کد خبر: 994770
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۳
انصارالله پهپاد جاسوسی را سرنگون کرد
در پی اقدام جنبش انصارالله یمن در سرنگونی یک پهپاد جاسوسی نیرو‌های متجاوز در آسمان الفازه در منطقه التحیتا در استان الحدیده، قبایل شمال این استان از تداوم اقدام علیه متجاوزان حمایت کردند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: بنابر گزارش شبکه خبری المسیره، این پهپاد در حال انجام اقدامات خصمانه بوده است. در پی این اقدام، در جریان تجمع گسترده قبایل مسلح که هزاران تن از قبایل شمال استان الحدیده در آن مشارکت داشتند، شرکت‌کنندگان بر تداوم اقدام عمومی برای مقابله با دشمن سعودی-امریکایی تأکید کردند. قبایل جنوبی استان الحدیده از تمامی قبایل یمنی خواستند برای جانفشانی بیشتر در راه دفاع از یمن و نیز برای کمک‌رسانی در زمینه مالی، غذایی و نیرو جهت دفاع از وطن در جبهه‌ها، بسیج عمومی اعلام کنند. قبایل جنوبی استان الحدیده همچنین بر لزوم یکپارچه‌سازی تلاش‌ها برای مقابله با دشمن و استقامت و ثبات جبهه داخلی تأکید کرده‌اند.

در بیانیه‌ای که در این زمینه صادر شده آمده است که قبایل جنوبی استان الحدیده هرگز در قبال نیرو‌های ائتلاف عربی تحت امر عربستان، تنش نظامی خطرناک در استان الحدیده و هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه دست بسته و بی‌تفاوت نخواهند ماند.

این در حالی است که گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که ائتلاف سعودی فقط در طول ۲۴ساعت، ۱۸ بار بخش‌های خب و الشعف در استان الجوف را بمباران کرد که ۱۲ مورد آن مربوط به بمباران منطقه الیتمه است. جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین در شش نوبت بخش مجزر در استان مأرب را بمباران کردند و علاوه بر آن در سه نوبت نیز کوه هیلان در منطقه صرواح را هدف قرار دادند. در استان صنعا نیز هواپیما‌های جنگی ائتلاف سعودی در دو نوبت بخش خولان الطیال و یک بار نیز کوه صلب در منطقه نِهم را بمباران کردند. همچنین منطقه البقع در نزدیکی نجران نیز در سه نوبت بمباران شد. جنگنده‌های ائتلاف سعودی همچنین منطقه سحار در استان صعده را دو بار بمباران کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار