کد خبر: 994766
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۵
مردی که با همدستی همسرش با راه‌اندازی شرکت کاغذی خدمات منزل صاحبان‌خانه را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کردند، بازداشت شد. تلاش پلیس برای بازداشت همسر متهم در جریان است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، چندی قبل زن و مردی میانسال وارد کلانتری‌۱۳۲ شهر زیبا شدند و از زنی فریبکار شکایت کردند. مرد میانسال توضیح داد: دو روز قبل برای انجام کار‌های خانه با یک شرکت خدمات منزل تماس گرفتم و درخواست کردم که زنی برای انجام کار‌های خانه به منزلمان بیاید. هنوز زمان زیادی از تماسم نگذشته بود که زنی حدوداً ۳۵‌ساله به خانه‌مان آمد و گفت که از طرف شرکت آمده است. در حالی که همسرم در خانه بود زن جوان مشغول کار‌های خانه شد و من هم برای کاری راهی شهرستان شدم. شاکی ادامه داد: ساعتی قبل وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم که همسرم بیهوش روی زمین افتاده‌است که امدادگران اورژانس را با خبر کردم. امدادگران همسرم را به بیمارستان بردند و مشخص شد که او با داروی بیهوشی که داخل شربت ریخته شده‌بود مسموم شده است. همچنین متوجه شدیم که گوشی تلفن همراه همسرم و ۷۰‌میلیون تومان پولی که در خانه داشتیم سرقت شده‌است. شاکی گفت: زنی که برای کار نظافت به خانه‌مان آمده‌بود، همسرم را بیهوش کرده به طوریکه او دو روز را در حالت بیهوشی بوده‌است. آن زن پولمان را هم سرقت کرده است و از او شکایت دارم. بعد از مطرح شدن شکایت تحقیقات پلیس برای بازداشت متهم به جریان افتاد. در اولین گام سوابق شرکت خدماتی بررسی و معلوم شد که شرکت کاملاً کاغذی و ثبت نشده و نشانی‌هایی که ثبت شده هم جعلی است.

در حالی که تحقیقات در جریان بود مردی با شاکی تماس گرفت و اولین سرنخ را به دست او داد. آن مرد گفت که صاحب یک مغازه فروش گوشی تلفن همراه است. او ادامه داد: ساعتی قبل مردی ناشناس یک گوشی تلفن همراه برای فروش به مغازه‌اش آورده است که احتمال داده آن مرد سارق گوشی باشد و شماره شاکی را هم در بررسی گوشی پیدا کرده و تماس گرفته است. صاحب مغازه گفت: من مبلغی پول به آن مرد داده‌ام و قرار است تا ساعتی دیگر برای گرفتن بقیه پول مراجعه کند. با اطلاعاتی که فروشنده به شاکی داد او به سرعت راهی محل شده و مأموران پلیس را هم از ماجرا با خبر کرد.

همزمان با حضور پلیس بود که مأموران موفق شدند سارق گوشی را بازداشت کنند. او در بازجویی‌ها اعتراف کرد که همسرش گوشی تلفن همراه و ۷۰‌میلیون تومان را سرقت کرده است. متهم گفت: مدتی قبل بود که این شرکت کاغذی را با همدستی همسرم راه‌اندازی کردیم. در پوشش نظافت‌خانه‌ها آگهی می‌دادیم و بعد از برقراری تماس همسرم به عنوان نظافتچی وارد می‌شد و بعد از بیهوش کردن صاحبان‌خانه اموالشان را سرقت می‌کردیم.

سرهنگ سرافراز احمدی، رئیس کلانتری‌۱۳۳ شهر‌زیبا گفت: با اعتراف متهم تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر او و بازداشت همسر وی در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار