کد خبر: 994724
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درپی استعفای مدیرعامل این باشگاه، بیانیه صادر کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از استعفای مدیرعامل این باشگاه با صدور بیانیه‌ای از محمدحسن انصاری‌فردخواست تا با حضور در جلسه هیات‌مدیره پاسخگوی ابهامات باشد.

در این بیانیه آمده است: با عنایت به مصاحبه آقای محمدحسن انصاری فرد در برنامه زنده تلویزیونی و اعلام استعفا از مدیریت باشگاه ضروری می‌داند توجه آقای انصاری فرد را به نکات ذیل معطوف دارد:
۱-در شهریور ماه با تصویب هیئت مدیره و با اعلام اینکه از همه شرایط و وضعیت باشگاه مطلع هستید قبول مسئولیت کردید و اظهار داشتید همه راهکار‌های لازم برای پیشبرد امور را دارید در حالیکه در شش ماه گذشته در مصاحبه‌ها فقط به مسئله مشکلات موجود و پیش رو و وعده‌های مکرر اکتفا کردید که همگی در راستای فرافکنی و مظلوم نمایی بود.

۲-در هیئت مدیره همه باشگاه‌ها و شرکت‌ها بحث‌های چالشی وجود دارد که لازمه ارتقا کیفی و بالا بردن سطح بهره وری است و محلی است برای بیان نظرات و اقناع دیگران و همانطور که مذاکرات انتصاب و تفویض اختیار در این جلسات صورت می‌پذیرد در صورت بروز مشکل یا تمایل به استعفا، باز هم باید در جلسات داخلی مطرح و به نتیجه گیری منتج شود نه اینکه به جای پاسخگویی به سوالات مطروحه، در رسانه‌ها مکررا حاضر شده و با بیان دلایل غیر مستند و غیر واقعی باعث تحریک احساسات هواداران شده و در پشت ایشان پناه بگیرید.

۳-جناب آقای انصاری فرد ضرورت داشته و دارد در جلسه هیئت مدیره حاضر شده و جوابگوی تعهدات و سوالاتی باشید که بخشی از آن عبارتند از:

الف- در نیم فصل راساً نسبت به جذب بازیکنان خارجی اقدام نموده و علاوه بر کتمان جزئیات مدت و رقم قرارداد‌ها به توصیه‌های هیئت مدیره مبنی بر توجه به سوابق برخی بازیکنان توجهی ننمودید که منجر به ترک تیم توسط بازیکن در شرایط حساس شد.
ب- برخی از فرصت‌های تبلیغاتی و درآمدزایی با قول و قرار شفاهی واگذار شد و وقتی صحبت از قرارداد پیش آمد و شرایط غیرقابل قبولی در آن وجود داشت که اصلا قابل پذیرش نبود، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردید و در نتیجه در حوزه اقتصادی باشگاه کسب و جذب درآمد‌های پایدار را به زیان‌های انباشته تبدیل نمودید.
ج- قرارداد‌هایی با برخی حامیان مالی منعقد کردید که تا امروز هیئت مدیره از جزئیات آن بی خبر است و فرصت‌های خوب درآمدزایی از دست رفته، که جبران آن در باقی مانده فصل بسیار سخت است و این مغایر وعده‌های شماست.
د- استقراض از اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه چک‌های تضمین (که غیر قانونی است) و ایجاد تعهدات در سر رسید‌هایی که امکان تأدیه وجه وجود ندارد را جایگزین تحصیل درآمد‌های پایدار، مشخص و پاک نمودید. در حالیکه این مورد در حوزه اختیارات قانونی و مشروع مدیرعامل نبوده است. نمونه‌های بیشتری را می‌توان مثال زد، اما به همین بسنده کرده و منتظریم در جلسه کارشناسی پاسخ‌ها را دریافت کنیم، بدیهی است تاکیدات هیئت مدیره جهت پیشبرد بهتر امور در چارچوب قوانین و مقررات جاری بوده و هست.

و، اما سخنی با پیشکسوتان گرامی و هواداران دلسوز و وفادار خانواده بزرگ پرسپولیس

۱-به صراحت عرض می‌کنیم که هیچ‌یک از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه در هیچ زمانی و به هیچ عنوان سخنی علیه پیشکسوتان و هواداران عزیز نداشته و شایعات منتشر شده ناشی از رفتار و حرکات ناجوانمردانه برخی از افراد سودجو بوده است و اصلا صحت نداشته و شدیدا تکذیب می‌گردد، بدیهی است بیان‌کنندگان و نشردهندگان اینگونه تهمت‌ها در مراجع قضایی باید پاسخگوی رفتار و گفتار غیرواقعی خود و خدشه دار نمودن اخلاق حرفه‌ای باشند.

۲-تغییرات محدود در بدنه باشگاه بنا به صلاح و منفعت باشگاه ضروری بوده، شایسته بود مدیرعامل به جای اینکه خط قرمز خود را حضور یک فرد خاص بداند، همچون هیئت مدیره، صرفه و صلاح باشگاه و هواداران را خط قرمز خود میدانست.

۳-باشگاه پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و بزرگ خواهد ماند و راه خود را خواهد رفت، همه کسانی که مسئولیت داشته با تمام وجود برای حفظ آرامش و بهبود وضعیت کوشا بوده و هستند و با استعانت از الطاف خداوند متعال و حمایت پیشکسوتان و هواداران دلسوز، وفادار و همیشه حاضر، پرسپولیس مشکلات را مرتفع و پرسپولیس قهرمان به سوی کسب جام‌های متعدد ادامه مسیر خواهد داد.

۴-انتظار می‌رود با حفظ آرامش، اخبار صحیح و به روز را از کلیه مجاری اطلاع‌رسانی رسمی باشگاه شامل اپلیکیشن، سایت و صفحه اینستاگرامی تعقیب کرده و اطمینان داشته باشید پرسپولیس از بحران‌ها و چالش‌های پیش رو به سلامت عبور خواهد کرد و باهم جشن‌های قهرمانی را تکرار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، تا زمان انتشار این خبر، بیانیه فقط روی اینستاگرام و اپلیکیشن باشگاه منتشر شده و رو خروجی سایت رسمی باشگاه قرار نگرفته است
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار