کد خبر: 994653
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
فرمانده سپاه فیروزکوه خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه از تولید ماسک در این شهرستان با همکاری کارگاه‌های خیاطی بسیج اصناف و سپاه ناحیه فیروزکوه خبر داد.
سرویس جامعه جوان‌آنلاین: سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی درویش متولی، فرمانده سپاه فیروزکوه، از تولید ماسک توسط بسیج در شهرستان فیروزکوه خبر داد و گفت: در این روز‌ها با همکاری گروه‌های جهادی بسیج اصناف، بسیجیان و مردم، دوخت ماسک در شهرستان انجام می‌شود که در روز‌های آتی در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: گشت‌های جهادی سلامت از روز‌های اول شیوع کووید ١٩ در سطح شهرستان به ضدعفونی کردن معابر عمومی و اماکن پرتردد پرداخته و همچنین با همکاری بسیج جامعه پزشکی راهنمایی و بیان راهکار‌ها در خصوص مبارزه با ویروس کرونا ارائه می‌شود و در روز‌های آینده توزیع ملزومات بهداشتی نظیر ماسک نیز توسط این گروه‌ها انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه فیروزکوه هم چنین اذعان داشت: مرحله تولید این ماسک‌ها با تهیه پارچه توسط سپاه از روز شنبه توسط بسیجیان آغاز شده است و در روز‌های آتی فرآیند توزیع را در سطح شهرستان خواهیم داشت.

سرهنگ درویش متولی در ادامه هم چنین تاکید کرد: هدف از این اقدام این است که برای افراد در معرض آسیب و افرادی که نیازمند تهیه ماسک هستند، شرایطی ایجاد شود که بتوانند به راحتی به این محصول دسترسی پیدا کنند.

وی در پایان اشاره داشت: قابل توجه است که ملزومات تولید ماسک با پیگیری سپاه و همکاری بسیج و مردم ولایتمدار شهرستان تامین شد و در اختیار خیاطان بسیجی قرار گرفت تا ان شاالله حجم بالایی، در حدود چند ده هزار ماسک تولیدی را بتوانیم تهیه کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار