کد خبر: 994598
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: این استان پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود و هیچ‌یک از دستگاه‌های دولتی اجازه پذیرش مهمان ندارند

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط تصویری با فرمانداران استان، روند اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای در برابر شیوع بیماری کرونا را در شهرستان‌های استان بررسی و توصیه‌های لازم را در این خصوص به فرمانداران بیان کرد.

وی در این ارتباط، فرمانداران استان را به استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های مرجع برای مدیریت فضای روانی جامعه فراخواند و تأکید کرد که پیشگیری از شیوع کرونا، باید محور همه اقدامات استانی و شهرستانی باشد.
 
وی با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند برای القای ناکارآمدی نظام در بحث مقابله با کرونا، گفت: با وجود این تلاش‌ها، رئیس سازمان بهداشت جهانی، مدیریت ایران را در این رابطه کم‌نظیر خوانده است و اطمینان داریم که با همراهی مردم و جدیت دستگاه‌های مسئول، این پدیده به زودی در کشور ریشه‌کن خواهد شد.
 
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت تأمین نیازمندی‌های مردم در شرایط کنونی، بر استفاده از تمام ظرفیت‌های تولیدی استان در این زمینه تأکید کرد و گفت: پدیده کرونا، یک مشکل ملی است و نباید در استفاده از ظرفیت‌های تولیدی نگاه محلی داشته باشیم.
 
وی همچنین نظارت جدی فرمانداران بر تولید و توزیع اقلام اساسی، کنترل مبادی ورودی استان، استفاده کامل از ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و به صحنه آوردن تمام امکانات و تجهیزات دولتی و خصوصی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا را مورد تأکید قرار داد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه این استان پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود و هیچ‌یک از دستگاه‌های دولتی اجازه پذیرش مهمان ندارند، افزود: در عین حال اقدامات لازم برای فضاسازی شهرهای استان برای تعطیلات نوروزی از سوی دستگاه‌های مسئول و شهرداری‌ها انجام شود.
 
علیار راستگو همچنین از فرمانداران استان خواست در تمام اقدامات شهرستانی، با ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا هماهنگی کامل داشته باشند.
 
فرمانداران استان نیز در این ارتباط تصویری، به بیان اقدامات خود در زمینه پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در شهرستان‌های استان پرداختند و مشکلات موجود در این زمینه را بیان کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر