کد خبر: 994587
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۶
جواد محرمی
اینکه یک بازیگر تقریباً مطرح که همه او را به وقار و شخصیت می‌شناختیم در وسط چالشی که ویروس کرونا به جامعه تحمیل کرده به ذهنش خطور کند چالش رقص راه بیندازد را دیگر کجای دلمان بگذاریم؟ دعوت به رقص بازیگر معروف سینما حکایت از این دارد که برخی سلبریتی‌های ما بعضی مواقع خودشان را حتی از نعمت فکر کردن محروم می‌کنند و آدم شک می‌کند که این عزیزان در حالت عادی چنین رفتار‌هایی به سرشان می‌زند یا ماجرا چیز دیگری است!

در این وضعیتی که خیلی‌ها سعی می‌کنند هر جور که از دستشان برمی‌آید به داد مردم برسند، یکی شب‌ها بدون اینکه از خودش فیلم بگیرد و منتشر کند خودپرداز‌های بانک‌ها را ضدعفونی می‌کند، عده‌ای کمک مالی می‌کنند، تنی چند از جامعه پرستاران در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و بخش‌های مختلف جامعه به نحوی جان خود را کف دست گرفته‌اند و برای یاری هموطنان وسط میدان هستند، شما کاری بهتر از دعوت به چالش رقص به ذهنتان نرسید؟

بله این را همه قبول داریم که جامعه این روز‌ها به روحیه گرفتن و شاد بودن نیاز دارد. این یک موضوع بدیهی است، اما چالش رقص راه انداختن در این وضعیت چقدر می‌تواند منطق داشته باشد؟ آن هم از سوی کسی که تا حالا او را به عنوان بازیگری باوقار می‌شناختیم و یک تنه نقش چند پیامبر و امامزاده را در سینما و تلویزیون ایران بازی کرده است. شاید اگر این وسط یک کمدین درجه ۳ وسط می‌آمد و دیگران را به چنین چالش رقصی دعوت می‌کرد زیاد غافلگیر نمی‌شدیم، اما آقای امین زندگانی شما دیگر چرا؟

آیا در این روز‌ها بیکاری به شما هم فشار آورده و کسی از راه رسیده و برای رفع تنگنا چنین پیشنهادی ارائه داده و شما نیز آن را مثل بروسلی روی هوا قاپ زدید بدون اینکه به شأن و جایگاه خودتان در سینما و تلویزیون ایران کمی فکر کنید. واقعاً این کنجکاوی آدم را درگیر می‌کند که چه کسی به شما مشاوره داده و گفته که کمدین خوبی هستید یا در این ژانر هم استعداد دارید؟ دلتان به حال نقش سلیمان نبی در فیلم ملک سلیمان یا نقش مسلم بن عقیل در سریال مختار نسوخت؟ پیش از تکان دادن خودتان جلوی لنز دوربین با خودتان فکر نکردید در این اوضاع خیلی بهتر است مثل همیشه خیلی شیک و سنگین جلوی دوربین بایستید و پیامی قدرشناسانه به جامعه پرستاری کشور بدهید؟ با خودتان فکر نکردید که ممکن است عده‌ای که احتمالاً از شما باهوش‌ترند در این وضعیتی که جامعه در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کروناست به دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود باشند و بد نمی‌بینند یکی مثل شما را که تا به حال آدم بی‌حاشیه‌ای در عالم بازیگری بودید دچار حاشیه کنند و موجب شوند در چشم مردم وزانت خود را از دست بدهید؟ آیا دلتان برای چهره موجه و شخصیت باصلابتی که تا پیش از بیرون دادن ویدئوی کذایی از شما در ذهن مردم بود، نسوخت؟ آقای زندگانی واقعاً بدجور غافلگیرمان کردید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
3
8
بیماران کرونایی و همچنین همراهان آنها و همینطور همه ملت ایران به آرامش و همراهی نیاز دارند. رقص و طرب نشانه سنگدلی نسبت به این بیماران و خانواده های آنهاست وقتی خود را از آنها دور نگه میداریم.
نه به شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
7
4
۱. اینکه شما چیزی از رقصیدن نمی‌دانید بسیار واضح است. رقصی که قرن ها در بین ما ایرانی ها بوده و هست و در مواقع شادی و یا برای شاد کردن و نیرو دادن بهره گرفته میشد و شما با رفتار پلیسی و ارزشی خودتان ، مردم را به ریاکاری و دورویی سوق دادید حرفی در آن نیست.
۲. اینکه میتوانید از مقدمه های درست نتایج غلط بگیرید هم حرفی در آن نیست. اینکه چون کسی نقش پیامبر یا ... بازی کرده پس لزوما، هموست ، مثل این میماند که شما با انگشتر و تسبیح و ریش و نماز و روزه و .... را با مومنان و امامان و پیامبران و صالحان و عالمان اشتباه بگیریم و ظلم و ستم و تباهاکار بهای شما را به حساب اسلام و دین و ... بگذاریم .
۳. اینکه کسی این پوسته ، دورویی را شکسته و با بضاعتی که دارد ، روشی دیرینه را برای خنداندن و شاد کردن بلد است، پنهان نکرده و برای مردمش، تقدیم کرده ، خارج از حیطه تعصب و نظام فکری شماست.
۴. این نوشته ها را نگهدارید تا مثل همان همکاران که بعد از سالها توهین به بازرگان ، طلب بخشایش کرده، شاید روزی شانس داشته باشید و از خودتان خجالت بکشید و آنچه با عقیده و زندگی ایرانیها کرده است، شرم کنید.
عبدالعظيم نورالهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
1
4
من هم معتقدم جناب امین زندگانی، همه را غافلگیر کرد،زیرا ایشان علاوه بر اینکه تا کنون،بی حاشیه زندگانی خود را گذرانده بودند،در عالم بازیگری هم بازیگری ساده و با وقار نمایش داده شده است، اگر در شرایط کنونی علاوه بر نقش بازیگری، اگرمیخواست کاری بذای مردم انجام دهد، دقیقا باید این کار را انجام میپاد: او قبل از بازیگری،یک انسان معمولی(بدون تخصص پزشکی است) پس قاعدتا او هم میتوانست، مثلا همانند طلاب شهر قم اراده میکرد،در پرستاری از بیماران، در ضدعفونی کردن معابر و اماکن و...مشارکت کند، اگر هم موقعیت بازیگریش را ضمیمه این نوع خدماتش میکرد، اثرگذاری کار،بسیار بالا میرفت،هم برای خوشایند و رضایت مردم، و هم اقناع خودش که احساس وظیفه کرده تا در شرایط پیش آمده، کاری متناسب کرده است...@ غافلگیری دوم و البته مهمتر ما، اینجاست که جناب امین زندگانی، از واژه ای خاص، که بیشتر رنگ و بوی سیاسی و نظامی را به فضای ذهن نزدیک میکند،استفاده کرده،او خدمت خود به بیماران کرونا،را به اسم "چالش" فراخوان داده است!!! چالش با کی? و چی? شما بدانید کرونا با بازی رقص،شکست نمیخورد،با خدمات واقعی در فضای اجتماع شکست خواهد خورد،چه خدمات تخصصی پزشکی مانند خدمات درمانی بیمارستانی پزشکان وپرستاران، یا خدمات عمومی در جهت پیشگیری.. رقص و چالش رقص، در هیچ جای دنیا، در شرایط بحران بیماری، راه درمانی و یا پیشگیری نیست، و چالش با اجتماع کارساز نیست، به جای چالش با اجتماع، همکاری کنیم تا بر بیماری و عوارض آن پيروز شویم..
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار