کد خبر: 994577
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۵
سارق تک‌رو که با پرسه در خیابان‌های تهران موتورسیکلت‌های گرانقیمت را سرقت می‌کرد و بعد از انتقال به شهرستان به فروش می‌رساند بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، اول اسفندماه امسال مأموران پلیس‌آگاهی تهران هنگام گشت‌زنی در خیابان ولنجک به یک‌موتورسیکلت ان‌اس قرمز رنگ عبوری مظنون شدند و همزمان با توقیف آن از راکب موتور که مردی جوان بود تحقیق کردند. راکب موتورسیکلت که مردی ۲۸‌ساله به نام رامین بود، گفت که موتور متعلق به خودش است، اما اوراق آن را به همراه ندارد. مأموران پلیس در بازرسی از موتورسیکلت متوجه شدند که شماره‌های روی بدنه آن دستکاری شده است، بنابراین موتورسیکلت را توقیف و مرد جوان را هم بازداشت و به اداره‌هفتم پلیس‌آگاهی منتقل کردند. رامین در تحقیق بیشتر گفت که موتورسیکلت را از مردی ۴۰‌ساله به نام سهراب خریده است. او گفت: ۱۵‌میلیون تومان از پول موتور را نقداً پرداخت کرده‌ام و قرار بود ۱۰ میلیون تومان باقی‌مانده را هنگام انتقال سند به او پرداخت کنم.

در جریان بررسی‌های بعدی مشخص شد که سهراب ساکن شهرستان اراک است که مأموران پلیس با نیابت قضایی از سوی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴‌تهران راهی اراک شده و سهراب را بازداشت و در بازرسی از مخفیگاهش سه‌موتورسیکلت سرقتی کشف کردند. سهراب در بازجویی‌های پلیس به سرقت موتورسیکلت‌های گرانقیمت در خیابان‌های تهران اعتراف کرد و گفت: من با پرسه در خیابان‌ها موتورسیکلت‌های گرانقیمت را که قفل و زنجیر نشده‌بود، سرقت می‌کردم. بعد هم موتور‌ها را با اتوبوس به شهرستان اراک منتقل می‌کردم و با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رساندم. در بررسی سوابق سهراب مشخص شد که او از مجرمان سابقه‌دار است که قبلاً به اتهام سرقت بازداشت شده و به زندان افتاده بود. سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر سهراب در اداره هفتم پلیس آگاهی تهران در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار