کد خبر: 994543
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰

سرویس ایران جوان آنلاین: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان ۲۰۰۰ بسته بهداشتی برای نیازمندان این استان تهیه و توزیع کردند.
فائزه بازرگان مسئول مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان گفت: توزیع ۲۰۰۰ بسته بهداشتی در بین نیازمندان، از برنامه‌های مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان است. این مسئول با بیان اینکه پس از شیوع بیماری کرونا در کشور، مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان متشکل از ۲۰ گروه، قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا را تشکیل دادند، افزود: بلافاصله جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط گروه‌های جهادی آغاز شد و ۱۵۰ دانشجوی جهادگر بسیجی اعلام آمادگی کردند و با هماهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان اقدامات اولیه آغاز شد. مسئول مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه در فاز اول و در پویش مدافعان سلامت قرار بر آماده‌سازی ۲۰۰۰ بسته بهداشتی و نظافتی برای نیازمندان بود و به همین منظور پس از اعلام شماره‌حساب بانکی، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی شد، گفت: بسته‌های اولیه بهداشتی و نظافتی برای نیازمندان تهیه شده است. بازرگان افزود: روز ۱۴ اسفندماه بیش از ۱۲۰ سبد بهداشتی در دو منطقه از شهر زنجان به دست نیازمندانی که قبلاً شناسایی شده بود، رسید و روز گذشته نیز ۴۲۰ سبد بهداشتی دیگر در میان مردم منطقه محروم توزیع می‌شود.
وی همچنین از آماده شدن ۵۰۰ بسته بهداشتی برای توزیع در روز‌های آینده خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم با جذب کمک‌های نقدی بیشتر بتوانیم همه نیازمندان شناسایی شده را تحت‌پوشش قرار داده و بسته‌های بهداشتی را به آن‌ها برسانیم. مسئول مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه در فاز دوم مقابله با بیماری کرونا تلاش می‌کنیم به سمت تولید مواد ضدعفونی‌کننده حرکت کنیم و به همین منظور موافقت دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان برای در اختیار گذاشتن برخی از مکان‌های بهداشتی این دانشگاه انجام شده، خاطرنشان کرد: در کنار این کار‌ها شرکت‌ها و مجموعه‌های بهداشتی خارج از استان نیز آمادگی خود را برای در اختیار نهادن مواد خام اولیه اعلام کرده‌اند و امیدواریم طی روز‌های آینده این کار انجام می‌شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
سلام به خدا ما که ندیدیم من هم کارگر بیکارم یک پیراید داشتم که خراب شد پول تعمیرشمم ندارم هیچ ارگانی هم نمیرم به خاطر ابرو که ماشاالله خبرنگارها میکوبن به طبل و سورنا کار خیر اوناروهم بی اجرمیکنن بازم دمشون گرم زحمت میکشن حضرت علی سنگ میبست به شکمش تا گرسنه نخوابن ملتش اما دولتمردان نمیخواد سنگ ببندن پیشکش سنگ نندازن گرانی نکنن به قران ادم خجالت میکشه دیگه نسیه بگیره دیگه چقدر اخه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار