کد خبر: 994458
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل:
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: از مجتمع‌های آب درمانی در حال بهره‌برداری حمایت خواهد شد و در ایام تعطیل اجاره‌بهای مجتمع‌های آب درمانی ‌تعدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عباس جنگی مرنی اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در استان  موجب تعطیلی موقتی مجتمع‌های آب درمانی شده ‌و مطابق قراردادهای فیمابین شرکت آب منطقه‌ای با مالکان و مستاجران آب‌های درمانی در استان اردبیل، از مجتمع‌های آب درمانی در حال بهره‌برداری حمایت خواهد شد و جبران بخشی از خسارت‌ها می‌گردند و آب‌بها یا اجاره‌بهای آنها متناسب با ایام تعطیلی اجباری آب درمانی‌ها، تعدیل می‌شود.

وی افزود: با اعمال این حمایت قانونی شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل از سرمایه‌گذاران در آب‌های درمانی، بخشی از خسارت مجتمع‌های آب درمانی استان جبران می‌شود و ان‌شاالله در آینده با رفع کامل شیوع ویروس کرونا، شاهد رونق دوباره فعالیت‌های گردشگری در حوزه آب‌های درمانی استان باشیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل بر اهمیت سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در آب‌های درمانی استان اردبیل تاکید و صیانت سرمایه‌های این حوزه و مدیریت بهینه چشمه‌های آب گرم را  رسالت شرکت آب منطقه‌ای اعلام کرد و بیان کرد: تامین آب بیش از سی مجتمع آب‌گرم در شهرستان‌های سرعین، مشگین‌شهر، اردبیل، نیر و کوثر با شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر