کد خبر: 994452
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
مدیر کل منابع طبیعی اردبیل:
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: توزیع و تولید نهال برای اجرای طرح ملی درختکاری با عادی شدن شرایط محیطی جامعه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، شهامت هدایت در بازدید از نهالستان‌های اردبیل همزمان با هفته درختکاری اظهار کرد: برنامه‌های روز و هفته درخت کاری امسال بدلیل رعایت مسائل مربوط به پیشگیری از ویروس کرونا در مناطق مختلف استان برگزار نشد توزیع و تولید نهال برای اجرای طرح ملی درختکاری با عادی شدن شرایط محیطی جامعه اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: به‌ منظور افزایش سرانه فضای سبز استان و با همکاری و مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی عملیات تولید سه میلیون و ۶۰۰ هزار اصله انواع نهال سازگار با شرایط اقلیمی آغاز شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه نهال‌های تولید شده از ابتدای سال آینده در بین مردم مناطق مختلف استان توزیع خواهد شد، خاطرنشان کرد: این امر تحول بزرگی در زمینه افزایش سرانه فضای سبز در آینده ایجاد خواهد کرد.

هدایت با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته منابع طبیعی افزود: امسال غرس نهال به‌منظور اجرای نهضت جنگل‌کاری همزمان با سراسر کشور از ۱۴ آذرماه شروع شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت و توزیع نهال رایگان در بین مردم در تمامی شهرستان‌های استان آغاز شده و مشکلی در زمینه توزیع نهال نداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر