کد خبر: 994405
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
یک واحد تولیدی در شهرستان بناب خط تولید خود را به مواد ضدعفونی کننده و ژل شستشو تغییر داد.

 امین رفیعی فرماندار بناب  در حاشیه بازدید از این واحد تولیدی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروی کرونا یک خط تولید یک واحد صنعتی در بناب به تولید مواد ضدعفونی کننده و ژل شستشو تغییر یافت؛ اظهار داشت: در حال حاضر این واحد تولیدی با 3 شیفت کاری با 100 نفر نیروی انسانی اقدام به تولید مواد ضدعفونی کننده می کند.

امین رفیعی افزود: روزانه 20 تن مواد ضدعفونی کننده در این واحد تولید می شود.

این مقام مسئول دولتی اظهار امیدواری کرد طی روزهای آینده با افزایش میزان تولید مواد ضدعفونی کننده این واحد تولیدی بتواند اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را برای مقابله با ویروس کرونا تأمین نماید.

به گفته رفیعی، محصولات تولیدی این واحد تولیدی با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرهای جنوبی استان آذربایجان شرقی توزیع می شود.

این گزارش حاکی است، با وجود چند برابر شدن میزان تولید مواد ضدعفونی کننده در کشور و تغییر خط تولید برخی واحدهای تولیدی متأسفانه هنوز هم محل های خاصی برای توزیع و عرضه این محصولات و علی الخصوص ماسک در سطح شهرستان بناب تعیین نشده و مردم برای تهیه آن با مشکل جدی روبه‌رو هستند که این موضوع نشان می دهد برخلاف افزایش تولید مواد بهداشتی مورد نیاز مردم در کشور و حتی کشفیات قابل توجه صورت گرفته از محتکران و گرانفروشان چرخه توزیع این اقلام معیوب است.

شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و یکی از شهرهای آلوده استان بلحاظ شیوع ویروس کرونا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر