کد خبر: 994338
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰

سرویس ایران جوان آنلاین: در حال حاضر هزار و ۳۸۵ کانون فرهنگی و هنری شهری و روستایی در سطح مساجد استان سیستان وبلوچستان فعالیت می‌کنند که بیش از ۵۰ هزار نفر نیز در این کانون‌ها عضویت دارند.
حجت‌الاسلام مهدی پودینه، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به فعالیت ۱۳۸۵ کانون فرهنگی در سیستان و بلوچستان، گفت: بیش از۷۰ درصد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در مناطق روستایی و عشایر فعالیت دارند. وی افزود: برای تجهیز مساجد به کانون‌های فرهنگی و هنری هیچ‌گونه محدودیتی در استان وجود ندارد و هر مسجدی، چه شیعه و چه اهل سنت، که درخواست کانون فرهنگی و هنری بدهد با افتخار در اختیار آن مسجد قرار خواهیم داد. سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سیستان وبلوچستان با اشاره به فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، ادامه داد: امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت مسئله عدم حضور در اماکن شلوغ، ویژه برنامه‌های گرامیداشت این روز برگزار نخواهد شد.
پودینه گفت: در حال حاضر تمامی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان تعطیل است و این وضعیت تا زمانی که خطر کرونا رفع شده و شرایط به حالت عادی برگردد، ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار