کد خبر: 994242
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
وزارت خارجه آمریکا با توجه به شیوع ویروس کرونا، به تازگی با صدور بیانیه‌ای هشدار مسافرتی جدید را برای شهروندان خود که عازم جمهوری آذربایجان و ترکمنستان هستند، صادر کرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: وزارت خارجه آمریکا سطح هشدار سفر به جمهوری آذربایجان برای شهروندان خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا افزایش داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» وزارت خارجه آمریکا به آمریکایی‌ها توصیه کرده نسبت به تصمیم خود در سفر به جمهوری آذربایجان با توجه به تصمیمات این کشور برای مقابله با ویروس کرونا تجدید نظر کنند. وزارت امور خارجه آمریکا همچنین به دلیل محدودیت‌های مسافرتی و اقدامات قرنطینه‌ای ترکمنستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، سطح هشدار سفر به این کشور را نیز افزایش داد.

این در حالی است که ویروس کرونا تاکنون موجب جان باختن شماری از افراد در برخی کشور‌های جهان شده و بسیاری از رویداد‌های بین‌المللی را به حالت تعلیق درآورده است. در ایتالیا، کانون شیوع کرونا نیز یکی از مقام‌های این کشور روز شنبه از مثبت بودن آزمایش کرونای خود خبر داد.

به نوشته رویترز، رئیس حزب دموکراتیک ایتالیا که دومین حزب بزرگ دولت ائتلافی این کشور را شکل می‌دهد از مثبت بودت آزمایش کرونای خود خبر داد. «نیکلای زینگارتی»، ۵۴ ساله با اعلام آزمایش مثبت کرونای خود گفته که تا چند روز در منزل می‌ماند. اینک تعداد جانباختگان ناشی از ویروس کرونا در ایتالیا اینک به ۱۹۷ نفر رسیده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار